کد خبر : 1821622 | 07 اردیبهشت 1401 ساعت 02:07 | 59.5K بازدید | 11 دیدگاه

آنچلوتی: نتیجه بدی بود، منتظر جادوی برنابئو‌ هستیم

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال با وجود باخت خفیف تیمش برابر سیتی گفت که هیچ شکستی را خوب و مثبت نمی‌داند.

آنچلوتی: نتیجه بدی بود، منتظر جادوی برنابئو‌ هستیم

به گزارش "ورزش سه"، در آغاز مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در اولین بازی از دور رفت این مرحله، تیم فوتبال منچسترسیتی از ساعت 23:30 به وقت تهران به مصاف رئال مادرید رفت و میهمان اسپانیایی‌اش را با نتیجه 4-3 شکست داد.

برای سیتی کوین دی بروین، ژسوس، فودن و برناردو گلزنی کردند و برای رئال نیز کریم بنزما دبل کرد و وینیسیوس هم توانست یک بار گلزنی کند.

1709169

 

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« معتقدم از بازی رفت با نتیجه ای بد خارج شدیم. شکست همیشه اتفاق بدی است و اصلا خوب دفاع نکردیم. سیتی وقتی توپ را داشت به راحتی کار می کرد و موقعیت ایجاد می کردند. در بازی برگشت باید این نتیجه را برگردانیم. سیتی تیم قدرتمندی است و برابر آنها باید بسیار بهتر دفاع کرد. در مجموع خوشحالم که تسلیم نشدیم و تا پایان رقابت کردیم. برای رسیدن به فینال باید بهتر دفاع کرد و این کلیدی است.»

کارلتو ادامه داد:« دفاع فقط وظیفه 4 مدافع نیست و باید هافبک ها نیز کمک کنند. دوئل های نفر به نفر را واگذار می کردیم و زمانی که سیتی توپ را در اختیار می گرفت، شانس گل خلق می کرد. ما هم به آنها توپ ها را تقدیم می کردیم. اعتماد به نفس تیم بالا بود و باعث شد به بازی برگردیم. همین اطمینان را باید در بازی برگشت نشان دهیم. اتفاق تلخ دریافت چهار گل بود و اتفاق خوب بازی هم زدن سه گل. در بازی برگشت منتظر جادوی برنابئو هستیم.»

1709164

 

پنالتی پاننکا بنزما روی گل سوم:« کریم بازی قبلی دو پنالتی را خراب کرده بود ولی اصلا به اینکه پنالتی زن را عوض کنم، فکر نکرده بودم. کریم اعتماد به نفس بالایی در زدن پنالتی دارد و زمانی که دید گلر به سمت راست شیرجه می رود، تصمیم گرفت توپ را به وسط دروازه بزند. معتقدم بهترین تصمیم را گرفت.»

جشن قهرمانی لالیگا قبل از بازی برگشت:«بله، شنبه اگر قهرمان شویم، قطعا جشن خواهیم گرفت و این روحیه تیم برای بازی برگشت را بالاتر نیز خواهد برد.»

دیدگاه‌ها