کد خبر : 1821625 | 07 اردیبهشت 1401 ساعت 02:35 | 24.2K بازدید | 3 دیدگاه

دومین گل شیمبا در آسیا ۲۰۲۲؛

عید به بازی رفت و به فولاد پنالتی داد

فولاد اولین شوت در چارچوبش را از روی نقطه پنالتی به سمت دروازه حریف زد که نخستین گل بازی را در پی داشت.

عید به بازی رفت و به فولاد پنالتی داد

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه فولاد در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا، نماینده ایران به مصاف تیم قدرتمند و پرمهره شباب الاهلی رفت. در این مسابقه علی‌رغم اینکه برای اماراتی‌ها از حساسیت بیشتری برخوردار بود اما گل اول بازی را شاگردان نکونام به ثمر رساندند‌.

فولاد در نیمه دوم فشار خود را برای رسیدن به دروازه حریف بیشتر کرد و در یک دوئل هوایی ضربه سر شیمبا به پشت دست مدافع حریف خورد و راهی کرنر شد. درحالیکه کاپیتان فولاد معتقد به خطای پنالتی بود داور تنها یک کرنر به نفع فولاد گرفت.

اما همان ضربه کرنر سبب شد بازیکنان فولاد به هدف خود برسند و پنالتی بگیرند. سانتر بلند شیری در یک رفت و برگشت در حال رسیدن به حمید بوحمدان بود که خمیس عید می‌خواست با ضربه برگردان توپ را دور کند اما خطای بازی خطرناک او به خاطر برخوردش به بوحمدان گرفته شد.

خمیس عید تنها چند دقیقه از حضورش در زمین نگذشته بود که این پنالتی را به فولادی‌ها داد. لوسیانو پریرا پشت این ضربه پنالتی ایستاد و خیلی مسلط توپ را در گوشه سمت چپ دروازه‌بان جای داد. ماجد ناصر، گلر شباب الاهلی هم به جهت مخالف پرید تا خیال لوسیانو از گل شدن توپش راحت شود. این دومین گل لوسیانو پریرا در این تورنمنت بود.

 

1709178

دیدگاه‌ها