کد خبر : 1821632 | 07 اردیبهشت 1401 ساعت 12:20 | 24.6K بازدید | 20 دیدگاه

روی اشتباه فردی برد را با مساوی عوض کردیم؛

نکونام: به قول‌هایی که داده بودم عمل کردم

سرمربی فولاد معتقد است که تیمش در شرایطی که خیلی از تیم‌های بزرگ موفق به صعود از دور گروهی ACL نشدند، با صدرنشینی بدون باخت دست به کار بزرگی زده است.

نکونام: به قول‌هایی که داده بودم عمل کردم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد که در پایان شب پنجم صعود خود را قطعی کرده بود امشب مقابل شباب الاهلی (تیم دوم جدول) به تساوی یک بر یک رسید تا به عنوان صدرنشین گروه سوم راهی مرحله حذفی شود. صحبت های جواد نکونام در نشست خبری پس از این بازی را بخوانید:

کار بزرگی انجام دادیم
به فوتبال ایران، مردم خوزستان و هوادارانمان این صدرنشینی را تبریک می گویم. نشان دادیم که چه تیم باکیفیتی هستیم. باعث خوشحالی است که این تورنمنت را در حضور دو تا از بهترین تیم های قطر و امارات بدون باخت پشت سر گذاشتیم و توانستیم 12 امتیاز بگیریم. کار بزرگی بود و واقعا به شاگردانم خسته نباشید می گویم.

روی اشتباه فردی برد را با مساوی عوض کردیم
علیرغم تذکری که به بچه ها داده بودم، امروز اشتباه کردند و همین باعث شد که بازی را مساوی کنیم. برای برد آمده بودیم و بازی خوبی کردیم. با یک اشتباه فردی برد را با مساوی عوض کردیم. می خواستیم سرگروه شویم تا لیاقت مان را نشان دهیم و موفق به این کار شدیم.

این موفقیت باعث افتخار من است 
خوشحالم از این که با وجود حذف تیم های بزرگ ما همچنان در دور رقابت ها حضور داریم. ما جزو هشت تیم برتر غرب آسیا هستیم و باعث افتخارم است که تیم فولاد از ایران این موفقیت را کسب کرده است.

1706062

نمی دانم که فردا هستم یا نه
او در پاسخ به سوالی در مورد برنامه اش برای آینده فولاد گفت: یک نکته ای در ایران هست که شما از فردا خبر ندارید. پارسال تیم ما قهرمان جام حذفی شد ولی روز بعد باشگاه ترجیح داد یک مربی دیگر بیاورد. من از فردا اطلاعی ندارم و نمی دانم که فردا هستم یا نه. اگر باشم که برای سال آینده برنامه ریزی می‌کنم. اگر قرار است در آسیا باشیم نیاز به نفراتی داریم که بتوانند کیفیت فنی و تجربی تیم را بالا بیاورند به خاطر اینکه این جا، جای اشتباه نیست. اگر باشم قطعا برنامه ریزی می‌کنم و اگر هم نباشم برای تیم بزرگ فولاد آرزوی موفقیت خواهم کرد.

به قول هایی که داده بودم عمل کردم
در این سه سال که در خدمت باشگاه بودم، افتخارات خوبی به دست آوردیم. امسال دو قول به مردم خوزستان و هواداران داده بودم. یکی قهرمانی سوپر جام بود که خدا را شکر توانستیم به آن برسیم. دومی هم صعود از دور گروهی بود که خدا را شکر آن را هم انجام دادیم تا شرمنده آنها نشویم. مردم در خوزستان عاشق فوتبال هستند و تمام دلخوشی‌شان این ورزش است. امیدوارم که شرایط به گونه‌ای پیش برود که این تیم در سال های آینده هم بتواند آبروداری کند.

دیدگاه‌ها