کد خبر : 1821719 | 07 اردیبهشت 1401 ساعت 16:19 | 3.8K بازدید | 1 دیدگاه

ذهن برنده عامل موفقیت ما بود

انصاری: صعود فولاد علیه گرد و خاک‌ خوزستان بود

بازیکن فولاد اعتقاد دارد که تلاش بازیکنان در سایه ایده‌های کادرفنی و حمایت مدیران، راز موفقیت فولاد تا اینجای فصل بوده است.

انصاری: صعود فولاد علیه گرد و خاک‌ خوزستان بود

به گزارش "ورزش سه" یکی از بازیکنان موثر فولاد در راه صعود از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا ساسان انصاری بود. وینگر خوش‌نقشی که سهم زیادی در حضور فولاد به عنوان تنها نماینده ایرانی در مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات ایفا کرد. به همین بهانه صحبت کوتاهی با این بازیکن داشتیم.
* مرحله گروهی بعد از شش بازی به اتمام رسید. مسابقات را چطور دیدید؟
- بازی‌ها سخت و فشرده بودند و با توجه به این که در هوای شرجی و مرطوب جده بازی می‌کردیم و فاصله بازی‌ها هم کم بود، خیلی از لحاظ بدنی با توجه به وضعیت کرونا تحت فشار بودیم. خدا را شکر با ایده‌ها و برنامه‌ریزی کادر فنی که یک برنامه مدون و درست و متفاوت نسبت به سایر تیم‌ها بود و هم‌چنین تلاش و از خود‌گذشتگی بازیکنان توانستیم به عنوان تیم اول از گروه صعود کنیم. موضوعی که خیلی ارزشمند است چرا که ما نماینده ایران بودیم و تیم‌های زیادی از ایران شرکت نکرده بودند و دیگر نماینده ایران متاسفانه حذف شد و باعث افتخار ماست که به عنوان نماینده ایران در دور بعد حاضر هستیم. این مهم را به هوادارانمان تبریک می‌گویم که با اینکه بجز تعداد کمی بقیه کنار ما نبودند، انرژی مثبتی که برای ما می‌فرستادند فوق‌العاده بود.
* صرف‌نظر از فواصل زمانی کم بازی‌ها که سه یا چهار روز یک‌بار برگزار می‌شد، چه چیزی باعث شد که فولاد با سه برد و ۱۲ امتیاز بدون باخت به دور بعد صعود کند؟
- تیم ما یک تیم کاملا با چفت و بست بود با کادر فنی فوق‌العاده قوی که در راس آن آقا جواد حضور دارند که از لحاظ فنی و تفکرات تاکتیکی فکر می‌کنم فوق‌العاده هستند و ایده‌های مختلف و به‌روزی دارند که نه‌تنها من بلکه همه بازیکنان خوشحالند که با این سرمربی و این کادرفنی کار می‌کنند. این خیلی به پیشرفت روز به روز فولاد کمک کرده. شما نگاه کنید در دوسال اخیر دو کسب سهمیه، دو جام و حالا صعود از گروه در آسیا به دست آمده که بی‌دلیل نبوده و قطعا پشت آن تفکر، تلاش‌های شبانه‌روزی و برنامه‌ریزی کاملا درستی بوده که همه کادرفنی و آقا جواد داشتند و همچنین بازیکنان که همه تلاش کردند. تیم خیلی خوبی داریم و قطعا همه این‌ها کنار هم باعث شده که اتفاقات خیلی خوبی برای فولاد رقم بخورد. این سال یازدهمی است که در فولادم اما به جرات می‌گویم تیم الان با همه تیم‌های سالیان گذشته متفاوت است. آن تیم‌ها هم واقعا خوب بودند ولی این تیم کاملا متحد و یک‌دست است که امیدوارم در مراحل بعدی هم آبروداری کنیم و برای ایران نماینده خوبی باشیم.
* در مرحله بعد با الفیصلی یا نسف‌قارشی روبرو خواهید شد. آیا شناختی نسبت به آنها دارید و اینکه آیا اصلا فرقی برای شما دارد به چه تیمی بخورید؟
- فاصله مرحله بعد خیلی زیاد است ولی انگیزه ما را کم نمی‌کند. تیم‌ها فرصت دارند با شرایط جدید بیایند و اینکه الان در مورد تیم نسف‌قارشی یا الفیصلی صحبت کنیم ممکن است در زمان بازی‌ها در سال دیگر شاید سرمربی، بازیکنان و یا کلا سبک بازی‌شان عوض شود.، الان نمی‌توانیم در مورد آن چیزی بگوییم اما هیچ فرقی برای ما ندارد. الان‌هم کار بزرگی کردیم به عنوان تیم اول، بدون باخت به دور بعد صعود کردیم. کار خیلی بزرگی بود. قطعا هرطور شرایط پیش رفته باشد، باز هم برای آبروداری به بازی حذفی می‌رویم.
* حالا اگر بخواهی یک کلیدواژه یا رمز موفقیت برای تیمت نام ببری، چه کلمه‌ای است؟
- رمز موفقیت ما ثبات در کادر فنی که البته متاسفانه اول فصل یک جدایی اتفاق افتاد و همچنین ذهنیت برنده‌ای که در آقا جواد و کادرفنی و بازیکنان وجود دارد.
* در پایان با توجه به اینکه هواداران خوشحالند که فولاد در جمع ۱۶ تیم نهایی آسیا حضور دارد، چه صحبتی با آنها داری؟
- گفتم انرژی مثبتی که هواداران از ایران می‌فرستادند خیلی فوق‌العاده بود. از خوشحالی هواداران خوشحالیم و امیدوارم مردم خوزستان همیشه خوشحال باشند چون لیاقتشان خیلی بالا است. شما دیدید وقتی اینجا بازی می‌کردیم گردوخاک شدید نفس کشیدن را برای آنها دشوار کرده بود اما این نتایج فولاد بود که آنها را خوشحال می‌کرد. این قول را به آنها می‌دهیم‌ همیشه برای موفقیت فولاد و خوشحالی آنها بجنگیم.

دیدگاه‌ها