کد خبر : 1821794 | 07 اردیبهشت 1401 ساعت 23:28 | 14.9K بازدید | 5 دیدگاه

اطرافیان سرمربی آلومینیوم برای ما حاشیه ساختند؛

الهامی: رحمتی می‌توانست لایق جام هم باشد

سرمربی نساجی می‌گوید تعدادی از اعضای تیم آلومینیوم در یک هفته اخیر سعی کردند برای تیم او حاشیه درست کنند.

الهامی: رحمتی می‌توانست لایق جام هم باشد

به گزارش ورزش سه، ساکت الهامی که در دیدار امروز برابر آلومینیوم به دلیل محرومیت روی نیمکت نساجی حضور نداشت، پس از قهرمانی تیمش در جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. الحق و الانصاف در نیمه اول تیم آلومینیوم خیلی بهتر از ما بازی کرد. باید واقع بینانه نگاه کنیم؛ اگر آلومینیوم شانس می‌آورد به گل هم می‌رسید. باید واقعیت‌ها را گفت.

او ادامه داد: اما در نیمه دوم روال بازی طوری بود که ما حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم ولی با شرایطی که پیش آمد، استرس و فشاری که در بازی وجود داشت تاثیرگذار بود؛ برای اولین بار بود که دو تیم در این شرایط قرار گرفته بودند. بعد از گل، قاعدتا تیمی که گل زده عقب می‌نشیند. طبیعی است که آنها به فوتبال مستقیم که باب میل ما بود روی آوردند. ما می‌توانستیم در ضد حمله بهتر عمل کنیم اما بی دقت بودیم؛ دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم و دوست دارم به آنها بگویم، ممنون و وام‌دار شما هستم.

الهامی افزود: مایه خوشحالی است که در دو تیم خیلی خوب با بازیکنان خوب مربیگری کردم که به جای اینکه من باعث پیشرفت آنها شوم، آنها باعث پیشرفت من شدند.

سرمربی نساجی درباره حضور ۳۰ هزار نفر از هواداران این تیم در استادیوم گفت: فکر می‌کنم بیشتر از ۳۰ هزار بودند ولی همین که حدود ۶ ساعت راه را آمدند خدا را شکر می‌کنم که شرمنده آنها نشدیم. جا دارد به هواداران آلومینیوم هم خسته نباشید بگویم. یک روز تاریخی ثبت شد و دو تیم شهرستانی استادیوم آزادی را پر کردند و نشان دادند که فوتبال روز به روز در تمام استان ها جریان پیدا می‌کند. قطعا اراک در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

الهامی تاکید کرد: به مهدی [رحمتی] خیلی خسته نباشید می‌گویم؛ فقط به خودش و بازیکنانش. چون یک عده کنار او شیطنت کردند یک هفته برای ما حاشیه درست کردند اما مهدی اینطور نبود. برای او در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم؛ این راهی است که تازه شروع کرده و به نظرم آینده فوتبال ایران دست چنین مربیانی است. مهدی حتی می‌توانست لایق این جام هم باشد.

او در واکنش به اینکه نساجی در نیمه اول خوش شانس بود گفت: کاملا. نیمه اول بدترین نیمه ما از زمان حضور من در نساجی بود ولی نیمه دوم ریتم تیم و شکل بازی‌مان را عوض کردیم و بچه ها کاملا چیزی که می‌خواستیم را اجرا کردند و زودتر از حد تصور هم به گل رسیدیم و در ادامه هم می‌توانستیم دوباره گل بزنیم اما آلومینیوم هم تیم خوبی بود و نباید به راحتی از آن گذشت و به به و چه چه گفت. آلومینیوم هم می‌توانست برتر باشد.

الهامی در واکنش به حضور نساجی در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: انشاالله. ما همه ابزار آسیا را داریم جز زمین. مثل تفنگی هستیم که فشنگ ندارد اما آقای حدادیان تمام زحماتش را کشیده است.

او در پایان گفت: جا دارد تک تک هواداران را از اینجا ببوسم؛ خدا را شاکرم که شرمنده آنها و خانواده بچه ها نشدم. از بچه ها هم خیلی تشکر می‌کنم که من را شرمنده نکردم. خوشحالم از اینکه با دو تیم خیلی خوب و صاحب هویت صاحب این جام شدم؛ آن جام برای آذربایجان بود و این جام برای مازندران. برای تک تک‌شان آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاه‌ها