کد خبر : 1821830 | 08 اردیبهشت 1401 ساعت 09:39 | 5.5K بازدید | 3 دیدگاه

ساکت و سکو؛ تعویض‌های نجات بخش

در نیمه نخست دیدار نساجی – آلومینیوم تیم مازنی فوتبال خوبی ارائه نکرد و خوش شانس بود که دروازه‌اش در برابر حملات تیم اراکی باز نشد؛ نکته‌ای که حتی ساکت الهامی در کنفرانس خبری بعد از بازی به آن اشاره کرد.

ساکت و سکو؛ تعویض‌های نجات بخش

به گزارش "ورزش سه"، تیم نساجی که مشخصا در برابر تیم ها فوتبال مالکانه ای ارائه می دهد و گردش توپ این تیم بالاست در نیمه نخست علاوه بر عدم موفقیت در این کار در فاز دفاعی هم تیم خوبی نبود به‌طوری‌که ضربات محمد رضا آزادی می رفت دروازه نساجی را باز کند که باید به واکنش های خوب علیرضا حقیقی هم در این میان اشاره کرد.

اما تعویض های ساکت الهامی در بین دو نیمه در شبی که به دلیل محرومیت قادر به حضور در کنار خط نبود شرایط را به سود نساجی در نیمه دوم تغییر داد. البته باید به صراحت اشاره کرد سرمربی تیم نساجی در بین دو نیمه دست به تعویض های ریسکی زد. بدین ترتیب که دو بازیکن باتجربه تیمش را بیرون کشید. مسعود شجاعی که جای خود را به محمد قربانی جوان بازیکن تیم ملی امید داد؛ بازیکنی که پیش تر در نساجی شاهد حضورش در خط دفاعی بودیم اما در این بازی در پست هافبک به میدان آمد به این دلیل که نساجی اکبر صادقی هافبک باتجربه خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. هم چنین صابر حردانی جانشین کریم اسلامی شد که با 6 گل، گلزن ترین بازیکن تیم نساجی به‌شمار می رود البته با این ترفند که رضا جعفری به نوک خط حمله رفت و صابر حردانی روی دست رضا جعفری بازی کرد. با ورود این دو بازیکن به ترکیب نساجی در دو نیمه شرایط تیم نساجی بهتر شد به‌طوریکه در نیمه دوم علاوه بر زدن گل برتری به خوبی از تنها اندوخته خود محافظت کرد و یکی دو خطری هم که تیم آلومینیوم روی دروازه تیم نساجی ایجاد کرد روی ضربات ایستگاهی بود.

1709497


تعویض های نساجی به همین دو بازیکن ختم نشد؛ عرفان گل محمدی و متین کریم زاده به جای رضا جعفری و حسن نجفی وارد میدان شدند که به نظر می رسید این تعویض ها بر خلاف دو تعویض قبلی تاکتیکی نبود و به دلیل خستگی بازیکنانی که در زمین بودند انجام شد اما یک تغییر تاکتیکی دیگر را در تعویض آخر شاهد بودیم که با ورود امیر مهدی جانملکی به جای مرتضی منصوری این مدافع جوان به خط دفاعی در سمت راست رفت و سعید بیگی یک خط جلوتر آمد تا به جای مرتضی منصوری بازی کند. به نوعی در این بازی ساکت الهامی برنده نیمه مربیان شد و در سومین فصل سرمربیگری در لیگ برتر دومین جام قهرمانی را بر بالای سر برد. ساکت الهامی از روی سکوها و در میان تماشاگران نساجی تصمیمات خوبی برای قهرمانی تیمش گرفت.

عکس: امیر حسین خیرخواه

دیدگاه‌ها