کد خبر : 1821828 | 08 اردیبهشت 1401 ساعت 09:22 | 37.5K بازدید | 8 دیدگاه

عجب نمایشی؛ ستاره اسپانیایی در بهترین فرم ممکن

تیاگو آلکانتارا، ستاره اسپانیایی لیورپول، شب گذشته به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

عجب نمایشی؛ ستاره اسپانیایی در بهترین فرم ممکن

به گزارش "ورزش سه"، فصل اول حضور تیاگو آلکانتارا در لیورپول خیلی امیدوار کننده نبود. ستاره اسپانیایی دائماً با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد و حتی در مقطعی نیمکت‌نشین هم شده بود همین موضوع باعث شد انتقاداتی نسبت به او مطرح شود. بسیاری گمان کردند که شاید بعد از مدت‌ها یورگن کلوپ یک خرید نه‌چندان خوب انجام داده اما تیاگو رفته‌رفته توانست خود را در ترکیب لیورپول جا بیندازد.

هافبک اسپانیایی حالا به بهترین فرم خود در آنفیلد رسیده است. او در این فصل یکی از بازیکنان کلیدی لیورپول بوده و توانسته نمایش‌های فوق العاده‌ای را در ترکیب این تیم ارائه دهد. تیاگو شب گذشته نیز در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ویارئال در ترکیب اصلی لیورپول حضور داشت و با عملکرد فوق العاده خود به پیروزی شاگردان یورگن کلوپ کمک کرد.

تیاگو دیشب یک عملکرد خیره کننده از خود ارائه داد. این ستاره اسپانیایی بیشترین لمس توپ (119) را در بازی داشت، 103 پاس ارسال کرد که از این حیث دومین بازیکن زمین بود. نکته قابل توجه اینکه 96 درصد پاس های این بازیکن صحیح بودند. او همچنین موفق ترین بازیکن از نظر پیروزی در دوئل‌ها بود و پنج بار این کار را انجام داد.

1709492

همه این عملکرد فوق‌العاده تیاگو آلکانتارا باعث شد که در نهایت به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود. این ستاره اسپانیایی حالا در لیورپول به بهترین فرم ممکن رسیده و قطعاً یورگن کلوپ برای مقطع پایانی فصل که بسیار هم حساس خواهد بود حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باز کرده است.

1709493
 

دیدگاه‌ها