کد خبر : 1821859 | 08 اردیبهشت 1401 ساعت 20:18 | 14.1K بازدید | 5 دیدگاه

رانگنیک: کاپیتان باید با رای‌ بازیکنان انتخاب شود

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که بازیکنان این تیم باید کاپیتان بعدی را انتخاب کنند.

رانگنیک: کاپیتان باید با رای‌ بازیکنان انتخاب شود

به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر کاپیتان فعلی شیاطین سرخ است و بسیاری از هواداران این تیم نسبت به بسته شدن بازوبند کاپیتانی به بازوی این بازیکن اعتراض دارند. 
عملکرد ضعیف او در هفته‌های اخیر انتقادات بسیاری را به دنبال داشته و باعث شده که بسیاری به نحوه انتخاب کاپیتان در این تیم اعتراض کنند. 
رانگنیک در پاسخ به این سوال که آیا از تن‌هاخ خواهد خواست که همچنان از مگوایر به‌عنوان کاپیتان تیمش استفاده کند یا خیر گفت:« من سوال شما را درک می‌کنم اما بار دیگر باید تاکید می‌کنم که چنین چیزی منطقی نیست چون ما نمی‌دانیم چه بازیکنانی در این تیم حضور خواهند داشت و شرایط به چه صورت خواهد بود.»

 

1702852


او درباره نحوه انتخاب کاپیتان تیم اظهار داشت:« من فقط می‌توانم درباره کارهایی که در گذشته در زمان حضور در کادر فنی یا هدایت تیمی انجام داده‌ام به شما بگویم چون ما در آلمان این پست را Mannschaftskapitan می‌نامیم که به معنای کاپیتان تیم است و من قویا باور دارم که کاپیتان باید از سوی بازیکنان انتخاب شود.»
این مربی آلمانی درباره نحوه انتخاب کاپیتان توضیح داد:« ما همیشه هیئتی از بازیکنان داریم که آن را مجلس بازیکنان می‌خوانیم و همین افراد نیز از سوی بازیکنان برگزیده می‌شوند. بازیکنی که بیشترین رای را بیاورد به‌عنوان کاپیتان انتخاب می‌شود و این روندی است که من همیشه در پیش گرفته‌ام.» 
سرمربی موقت منچستریونایتد ادامه داد:« من می‌دانم که بسیاری از سرمربیان این روند را در پیش نمی‌گیرند. این کاری است که اگر فصل آینده هم سرمربی بودم انجام می‌دادم اما نیستم. این چیزی است که اریک باید درباره آن تصمیم بگیرد.»

دیدگاه‌ها