کد خبر : 1821928 | 08 اردیبهشت 1401 ساعت 21:09 | 41.4K بازدید | 13 دیدگاه

ایشان اصلا فوتبال بازی نکرده که هم‌تیمی باشد؛

نوازی: آقای الهامی! خودم حرف زدم

مربی آلومینیوم تاکید کرد مصاحبه را از زبان خودش انجام داده است.

نوازی: آقای الهامی! خودم حرف زدم

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوازی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر با اشاره به دیدار آلومینیوم مقابل نساجی در فینال جام حذفی اظهار کرد: ابتدا جا دارد از تمام بازیکنان، مسئولان، مدیرعامل باشگاه و کادر فنی تیم تشکر کنم. همه این عزیزان خیلی زحمت کشیدند تا به فینال برسیم، اما فکر می‌کنم شانس بد فوتبالی نصیب ما شد و شکست خوردیم.

او درباره اظهارات ساکت الهامی، سرمربی نساجی که عنوان کرده بود محمد نوازی حرف‌های یک نفر دیگر را گفته و پس از دیدار فینال از زبان خودش مصاحبه‌ای انجام نداده، گفت: من محمد نوازی هستم و هیچ شخص دیگری هم نیست. من محمد نوازی هستم که سال‌های سال در این فوتبال بودم و زحمت کشیدم.

مربی آلومینیوم یادآور شد: آن آقایی که در برنامه شما بودند و نمی‌خواهم اسم‌شان را بیاورم، یک انسان بی‌ادب و بی‌احترامی هستند. پارسال هم در بازی با شهرخودرو بی‌احترامی کرد و دیروز هم همین اتفاق افتاد.

ویدئو: 250791

او اضافه کرد: همه مردم ایران محمد نوازی و ایشان را می‌شناسند. صحبت خاصی ندارم و فقط خواستم بگویم که اگر پس از بازی یا صبح امروز مصاحبه‌ای انجام دادم، خودم بودم و صحبت کردم. من محمد نوازی هستم و این جرات هم دارم مصاحبه‌ای کنم که نخواهم زیر آن بزنم، اما ایشان یک آدم بی‌ادب و بی‌احترام هستند.

نوازی با رد این موضوع که الهامی عنوان کرده با یکدیگر هم‌دوره بوده‌اند، ابراز کرد: ایشان اصلا فوتبال بازی نکرده که بخواهد ادعایی داشته باشد.

مربی آلومینیوم با بیان اینکه هیچ درگیری‌ای قبل از مسابقه با نساجی نداشتیم، اظهار کرد: رختکن ما را با هماهنگی ایشان بسته بودند و از طرف دیگر، چند نفر از اعضای کادر فنی نساجی داخل رختکن ما بودند و از پشت، در را بسته بودند. زمانی هم که ما اعتراض کردیم و گفتیم رختکن مهمان را تصرف کرده‌اند، عوامل دیگر مثل نیروی انتظامی وارد شدند.

نوازی ادامه داد: زمانی که ایشان همراه با تیمش وارد تونل ورزشگاه آزادی شد، همزمان به فردی که داخل رختکن بود زنگ زد و گفت در را باز کنند؛ در همان لحظه آقای الهامی به سمت رختکن ما آمدند و (با عرض معذرت از بینندگان) گفتند می‌خواهید ما در توالت لخت شویم؟! نه سلامی، نه علیکی با من و هیچکس دیگری کردند و در آخر هم یک لگد به شکم بنده زدند.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه درگیری فیزیکی رخ داده بود، گفت: بله، ایشان من را زد. آقای الهامی بی‌ادب هستند و همه مردم ایران نیز ایشان و بنده را می‌شناسند. من به هیچ‌کسی بی‌احترامی نکردم و اگر این کار را کردم، به‌خاطر تعصبم روی پیراهنی بود که با آن بازی می‌کردم، وگرنه من به هیچ‌کسی بی‌احترامی نمی‌کنم و از کسی هم درخواست انجام کاری ندارم.

مربی آلومینیوم تاکید کرد: زندگی ادامه دارد و چهارشنبه هفته دیگر میزبان نساجی هستیم. بنده با هیچ‌کسی مشکلی ندارم ولی ایشان مشکل دارند.

دیدگاه‌ها