کد خبر : 1822037 | 09 اردیبهشت 1401 ساعت 21:50 | 14.5K بازدید | 1 دیدگاه

آرتتا: کلوپ در شش سال اخیر خود را نشان داده است

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال تاکید کرد کار تیمش تا پایان فصل بسیار دشوار خواهد بود.

آرتتا: کلوپ در شش سال اخیر خود را نشان داده است

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که با نتایج خوب هفته های اخیر خود را به رده چهارم جدول لیگ برتر رسانده، حالا در دیداری دشوار باید برابر وستهام به میدان برود. میکل آرتتا، سرمربی جوان توپچی ها در نشست خبری در مورد این دیدار و البته تمدید قرارداد یورگن کلوپ با لیورپول صحبت کرده است.

میکل آرتتا گفت: "در ادامه فصل روزهای دشوار و پیچ و خم هایی وجود خواهد داشت و همه ما تیم های مدعی مسابقات سختی در پیش داریم. همه ما می دانیم که پیروزی در بازی های لیگ برتر چقدر سخت است، حالا دو نتیجه خیلی خوب گرفته ایم که ما را در شرایط مساعدی قرار داد و قرار است این کار را دوباره در مقابل وستهام تکرار کنیم. وقتی در لیگ برتر بتوانید به صورت پیاپی در خارج از خانه و خانه پیروز شوید، سکوی پرتاب بزرگی پیش روی شماست و همه چیز به سرعت تغییر می‌کند.

1685165

ما می‌خواهیم مبارزه کرده تا از غیبت در اروپا بهترین استفاده را برده و سعی کنیم شرایط را به نفع خود برگردانده و از این موقعیت استفاده کنیم. وستهام این فصل چه در لیگ برتر و چه لیگ اروپا واقعا خوب بوده است. آنها تیم بزرگی داشته و همچنین گزینه های مختلفی برای تغییر بازیکنان و حفظ سطح تیمی خود دارند.

ما بازیکنان و محیط بسیار متفاوتی نسبت به سال قبل داریم. من فکر می کنم هماهنگی بین تیم، کادر فنی و هواداران کاملا متفاوت بوده و این روند برای تیم بسیار مفید است. ثبات نتایج بیشتر شده، هر روز تلاش می کنیم دنبال بهبود شرایط باشیم و احتمالا نتیجه کاری که یک سال پیش انجام دادیم همان چیزی است که امروز می بینید.

تمدید قرارداد یورگن کلوپ؟ ما به اندازه کافی فرصت برای تصمیم گیری داریم و دیگر تیم ها نیز می خواهند شرایط را در بهترین سطح نگه دارند. یورگن کلوپ در شش سال گذشته نشان داده که چه دستاوردی برای لیورپول به ارمغان می آورد."

دیدگاه‌ها