کد خبر : 1822090 | 10 اردیبهشت 1401 ساعت 12:03 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

حرفهای ماجدی در دیدار با رییسی

قرعه تیم ملی در قطر خاص و حساس است

سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال در دیدار با رئیس جمهور توضیحاتی را پیرامون وضعیت فعلی فدراسیون بیان کرد.

قرعه تیم ملی در قطر خاص و حساس است

به گزارش "ورزش سه" شب گذشته ضیافت افطار رئیس جمهور با حضور مدیران، قهرمانان و ورزشکاران به انجام رسید. در این مراسم، چهره‌های شاخص فوتبالی هم حضور داشتند که از میان آن‌ها، میرشاد ماجدی سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال برای دقایقی پشت تریبون رفت و در مقابل رئیس جمهور، از مشکلات فدراسیون سخن گفت.

ماجدی با اشاره به وضعیت تیم ملی گفت: تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای همه مردم ایران اهمیت خاصی دارد و خصوصا در جام جهانی همه ما مسئولیت سختی در پیش خواهیم داشت؛ من و همه همکارانم خدمت‌گزاران مردم عزیز شریف ایران خصوصا خانواده معظم شهدا هستیم و امیدواریم در مسابقات پیش روی شرمنده این عزیزان نشویم.

وی افزود: به هر حال علاوه بر بعد ورزشی مسابقات پیش روی ما از ابعاد دیگری هم حائز اهمیت است و قرعه‌کشی شرایط خاصی را در این گروه ایجاد کرده که کار ما را در بُعد فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی هم بیشتر می‌کند.

1709903

میرشاد ماجدی با توضیح وضعیت مالی فدراسیون فوتبال گفت: نگاه ویژه، تیزبین و مدبرانه رئیس جمهور محترم می‌تواند در روند آماده‌سازی تیم ملی در سال جام جهانی تاثیرگذار باشد و به فدراسیون فوتبال کمک کند؛ بالا رفتن هزینه سفرهای بین‌المللی مشکل همه فدراسیون‌های ورزشی است و امیدواریم در این خصوص تدبیری اندیشیده شود تا امکان اعزام تیم‌ها و کاهش هزینه‌ها فراهم گردد.

سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال ادامه داد: مباحث مالی به نوعی یکی از مشکلات همه فدراسیون‌ها، ورزشکاران و قهرمانان است اما با حمایت دولت محترم امیدوار به حل این مشکل برای ورزش کشور هستیم.

گفتنی است که در پایان این مراسم با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال پیراهن شماره 8 تیم ملی با توجه به علاقه ویژه رئیس جمهور به این شماره و تبرک به نام امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به آیت الله سید ابراهیم رئیسی اهدا شد.

دیدگاه‌ها