کد خبر : 1822163 | 10 اردیبهشت 1401 ساعت 20:43 | 27.1K بازدید | 2 دیدگاه

مدعی نیستیم و عصبانی‌ام؛

آلگری: به یک دلیل کلوپ را دوست دارم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس به تمجید از ویژگی‌های فردی یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پرداخته است.

آلگری: به یک دلیل کلوپ را دوست دارم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا در شرایطی پذیرای ونزیا خواهد بود که حریف برای فرار از سقوط به دسته پایین‌تر مبارزه می‌کند و معمولا بازی کردن در مقابل چنین تیم‌هایی دشوار است. مکس آلگری در نشست خبری این دیدار در مجموع فصل یوونتوس را خوب توصیف کرده و تاکید کرد این تیم برای موفقیت در فصل بعد آماده می‌شود.

مکس آلگری گفت: "اول از همه اینکه باید در خانه به روند کسب پیروزی بازگردیم. هنوز چهار بازی باقی مانده و ما این شانس را داریم که در مقابل تیمی که سرمربی خود را عوض کرده و هشت بازی شکست خورده، سه امتیاز بگیریم. ونزیا همیشه مبارزه می‌کند، ما در چهار مسابقه اخیر دروازه خود را باز شده دیده‌ایم و فردا باید از تکرار این اتفاق جلوگیری کنیم. 

1708481

ما امسال در یوونتوس خوب کار کرده و همه با هم سعی کردیم اشتباهاتی را که مرتکب شدیم؛ ارزیابی کنیم. ما در مسیر درستی قرار داریم، اما فاصله زیادی تا پیروزی داریم و فقط تنها یک تیم قهرمان می‌شود. غیبت در کورس قهرمانی واقعا من را عصبانی می‌کند. 

هنوز این شانس را داریم که با ناپولی برای کسب مقام سوم مبارزه کنیم و برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد. اجازه دهید به چیزهای مثبت نیز نگاه کنیم و من فکر می‌کنم یوونتوس امسال خوب بود. ما در تاریخ 10 ژانویه در وضعیت بدی در جدول قرار داشتیم. کار ما در این فصل تعقیب و گریز بوده و باید دید آیا می‌توانیم به ناپولی که مدعی قهرمانی بود برسیم یا خیر.

تمدید قرارداد لیورپول با یورگن کلوپ؟ لیورپول در اروپا بسیار خوب عمل کرده و همیشه دیدارهای مهم لیگ قهرمانان حاضر است. ما نیز امسال پایه‌های خوبی ساخته‌ایم و باید برای سال آینده آماده باشیم. من یورگن کلوپ را خیلی خوب نمی‌شناسم، اما او را دوست دارم. زیرا او خودش را جدی و دست بالا نمی‌گیرد و این ویژگی خیلی خوبی است. در ایتالیا همه تمایل دارند یک‌شبه مربیان را اخراج کنند و حضور متوالی روی نیمکت یک تیم می‌تواند برای همه سرمربیان یک مزیت باشد."

دیدگاه‌ها