کد خبر : 1822255 | 11 اردیبهشت 1401 ساعت 16:41 | 5.2K بازدید | 4 دیدگاه

شاید هفت بازی را همه باختند و ما بردیم؛

قنبری: خیبر هنوز هم شانس صعود دارد

بازیکن خیبر می گوید ۲۱ امتیاز باقی مانده و هنوز هم شانس صعود دارند.

قنبری: خیبر هنوز هم شانس صعود دارد

به گزارش "ورزش سه"، خیبر خرم آباد مقابل ملوان به نتیجه تساوی دست یافت مهرداد قنبری در این مورد به خبرنگار ما گفت: هر دو تیم موقعیت های زیادی داشتند و هر دو تیم هم خوب بودند. یکسری بدشانسی ها آوردیم و یک پنالتی ما گرفته نشد و یک آفساید هم به اشتباه گرفتند. البته عمدا که نیست سهوا است اما به هرحال ما ضرر کردیم و روی نتیجه تاثیر گذار است. اینهمه بازیکن زحمت می کشد و با یک سوت اشتباه همه اش از بین می رود. البته ما موقعیت های زیادی داشتیم اما خلاصه بازی به شکلی است که انگار حریف موقعیت های زیادی داشت.
او با اشاره به اینکه هنوز هم شانس صعود دارند ادامه داد: هنوز چیزی معلوم نیست ۷ بازی و ۲۱ امتیاز باقی مانده. به نظر من هنوز چیزی قطعی نشده ما تا آخرین لحظه می جنگیم تا برای شهر خوب خرم آباد و مردم لرستان نتیجه لازم را کسب کنیم ولی هنوز چیزی تمام نشده شاید ما این ۷ بازی را بردیم و تیم های رقیبمان نتیجه نگرفتند.
بازیکن خیبر در مورد گران بودن این تیم و انتظاراتی که از این تیم به علت داشتن بازیکنان لیگ برتری بالا است عنوان کرد: آنقدر هم تیم ما گران نیست و همه تیم ها به اندازه معقول قرارداد بستند اما تیم خوب و بازیکنان با کیفیت و مربی خوبی داریم اگر قرارداد تیم های دیگر را هم ببینید همه خوب است. تیمی که بخواهد بالا بیاید هزینه می کند اما فوتبال است و شانس هم در آن دخیل است.
وی که همیشه به عنوان مدافع بازی کرده و این فصل در خط جلو بازی می کند در این باره گفت: خط دفاع و حمله خوبی داریم و اگر هم گلی دریافت کنیم همه مقصر هستند، انشاالله این ۷ بازی را می بریم و صعود می کنیم‌. امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که تیم ما صعود کند.
قنبری در پایان در مورد دیدار هفته آینده با شهرداری همدان افزود: به امید خدا سه امتیاز را می گیریم. همه بازی های باقی مانده برای ما حساس است و فرقی نمی کند تیم روبرو چه تیمی باشد.

دیدگاه‌ها