کد خبر : 1822262 | 11 اردیبهشت 1401 ساعت 17:55 | 3.2K بازدید | 4 دیدگاه

آلگری: خوش‌شانس بودیم که به گل دوم رسیدیم

مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس تاکید کرد این تیم تا پایان فصل فقط به کسب سه امتیاز فکر می‌کند.

آلگری: خوش‌شانس بودیم که به گل دوم رسیدیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امروز در شرایطی که به نظر می‌رسید بازی آسانی در پیش دارد، در نهایت با دبل لئوناردو بونوچی و گلزنی این بازیکن در دقایق پایانی موفق شد 1-2 از سد ونتزیا عبور کند. مکس آلگری، سرمربی باتجربه بیانکونری در پایان این دیدار تاکید کرد تیمش به این پیروزی نیاز داشته و قصد دارد در ادامه فصل برای درخشش در فصل آینده لیگ ایتالیا خود را آماده کند.

مکس آلگری گفت: امروز باید برنده می‌شدیم تا شرایط در سه بازی آخر فصل برای یوونتوس پیچیده نشود. ما تنها یک امتیاز با ناپولی فاصله داریم، بنابراین باید تا حد امکان امتیاز کسب کنیم. برای شروع دوباره در فصل بعد به روشی بهتر، نیاز به کسب پیروزی در مسابقات پیش رو تا پایان فصل داریم. در این مقطع از فصل تنها مهم این است که پیروز شده و به سه امتیاز دست یابیم.

1710186

تیم به‌خوبی به دروازه ونتزیا نزدیک شد و در 20 دقیقه اول کار خود را به‌خوبی انجام داد. اما ما همچنین اشتباهات زیادی مرتکب شده، نتوانستیم سرعت لازم را در طول مسابقه حفظ کنیم و البته امروز هوا بسیار گرم بود. در نیمه دوم ونتزیا روی هوا به گل تساوی دست یافت و آنها در ادامه واقعا خوب کار کردند، اما ما خوش شانس بودیم که بلافاصله گل دوم را به ثمر رساندیم.

می‌توانید در مورد مسائل تاکتیکی صحبت کنید و ما می‌توانستیم در این مسابقه بهتر عمل کنیم، اما واقعیت این است که سه ماه است همین بازیکنان در ترکیب ثابت قرار می‌گیرند و ما باید این پیروزی را به‌عنوان یک نتیجه خوب در نظر بگیریم. پیروزی امروز خیلی مهم بود و ما برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در پایان فصل رو به جلو قدم برداشتیم."

دیدگاه‌ها