کد خبر : 1822263 | 11 اردیبهشت 1401 ساعت 18:00 | 7.2K بازدید | 2 دیدگاه

بونوچی: تولدی بهتر از این را تصور نمی‌کردم

لئوناردو بونوچی معتقد است که بازی‌های فعلی یوونتوس به مثابه دیدارهای تمرینی برای درخشش در فصل آینده است.

بونوچی: تولدی بهتر از این را تصور نمی‌کردم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس عصر امروز با دبل لئوناردو بونوچی در دیداری دشوار 1-2 از سد ونتزیا گذشت تا حالا تنها یک امتیاز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در فصل جاری نیاز داشته باشد. بونوچی که در روز تولد 35 سالگی خود موفق به درخشش برابر ونتزیا شد، تاکید کرد هنگام بستن بازوبند یوونتوس انگیزه بیشتری برای ارائه عملکردی خود در ترکیب بیانکونری دارد.

لئوناردو بونوچی گفت: "فکر می‌کنم نمی‌توانستم تولدم را بهتر از این جشن بگیرم. ما باید با پیروزی و کسب سه امتیاز به خانه بازمی‌گشتیم تا اطمینان حاصل کنیم که سه بازی آخر فصل خیلی پیچیده نیستند. البته عملکرد تیم ونتزیا نیز شایسته تقدیر است، زیرا آنها نمایشی هجومی در زمین از خود ارائه دادند. 

1710173

ما همیشه نیاز به پیشرفت داریم، زیرا بارها دیده‌ایم که وقتی انرژی بالا باشد می‌توانیم خود را در زمین ثابت کنیم. این چند بازی آخر باید مانند دیدارهای تمرینی برای یوونتوس باشد و ما این گونه برای درخشش در فصل آینده آماده شویم. وقتی بازوبند را می‌بندم انگیزه بیشتری داشته و سعی می‌کنم بهترین عملکرد خود را ارائه دهم.

اولین باز فابیو میرتی، هافبک 18 ساله یوونتوس؟ فابیو عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت، اما ما از قبل از ویژگی‌های این بازیکن باخبر بوده و شک نداشتیم علی‌رغم جوانی، عملکرد خوبی خواهد داشت. تیم در حال تجدید قوا است و باید خون جدیدی به پیکره یوونتوس تزریق شود. نقش من نیز در رختکن یوونتوس انتقال تجربیات خود به دیگر بازیکنان جوان است، ما نباید هرگز تسلیم شویم و باید با لباس یوونتوس تا انتها مبارزه کنیم."

دیدگاه‌ها