کد خبر : 1822278 | 11 اردیبهشت 1401 ساعت 20:25 | 7.1K بازدید | 6 دیدگاه

پیولی: میلان مداوم در حال پیشرفت است

استفانو پیولی، سرمربی میلان تاکید کرد اعتماد و باور در تمامی بدنه باشگاه بین همه افراد وجود دارد.

پیولی: میلان مداوم در حال پیشرفت است

به گزارش "ورزش سه"، میلان امروز در دیداری دشوار و در شرایطی که موقعیت‌های خوبی را از دست داد، در نهایت با تک گل دقایق پایانی رافائل لیائو از سد فیورنتینا گذشته و شانس قهرمانی خود را افزایش داد. استفانو پیولی در پایان این دیدار مدعی شد بازیکنان جوان میلان برای فتح اسکودتو تلاش می‌کنند و این تیم همیشه در مسیر پیشرفت گام برمی‌دارد.

استفانو پیولی گفت: "افرادی که باشگاه را اداره می‌کنند به ما ایمان دارند و مدیران نیز از تیم حمایت می‌کنند. آنها به کار من اعتقاد دارند و من نیز به بازیکنانم ایمان دارم. همه ما حتی در لحظات سخت، مثبت اندیش بوده و هرگز از باور داشتن به توانایی‌های خود دست نمی‌کشیم. پائولو مالدینی و ریکی ماسارا خیلی از ما حمایت می‌کنند و آنها همیشه در زمین تمرینی نزدیک تیم هستند. همه ما می‌دانیم که اوضاع در فوتبال چگونه پیش می‌رود، بازیکنان اعتماد سرمربی را حس می‌کنند و همین امر در مورد رابطه سرمربی با مدیران نیز صدق می‌کند.

1710207

تیم خوب بازی کرده و مقابل حریفی مشکل ساز، سخت مبارزه کرد. فیورنتینا تیمی خطرناک است، اما ما یک گام دیگر به جلو برای خود و هواداران فوق‌العاده‌مان برداشتیم. گلزنی مانند وزنه‌ای بود که از روی شانه‌های ما برداشته باشد. ما فرصت‌های زیادی داشته، با ذهنیت درستی وارد زمین شده و به کار تیمی ادامه دادیم. 

همیشه در چنین مسابقاتی تنش وجود دارد، زیرا ما یک هدف بسیار مهم به چالش می‌کشیم. علی‌رغم این واقعیت که بازیکنان میلان بسیار جوان هستند، آنها خیلی خوب کار می‌کنند و اعتماد به نفس، باور به خود و توانایی رنج بردن تحت فشار را حفظ می‌کنند. من می‌توانم پیشرفت مداوم در تیمم ببینم؛ این اولین باری است که بسیاری از بازیکنان میلان برای چنین قهرمانی معتبری تلاش می‌کنند. در نهایت امیدوارم من و بازیکنانم بتوانیم این روند رشد را ادامه دهیم."

دیدگاه‌ها