کد خبر : 1822280 | 11 اردیبهشت 1401 ساعت 20:59 | 7.3K بازدید | 1 دیدگاه

لمپارد: هواداران مرد اول بازی امروز بودند

فرانک لمپارد، سرمربی اورتون به تمجید از حمایت هواداران این تیم در دیدار مقابل چلسی پرداخته است.

لمپارد: هواداران مرد اول بازی امروز بودند

به گزارش "ورزش سه"، اورتون عصر امروز با تک گل ریچارلیسون روی اشتباه محرز سزار آسپلیکوئتا، برابر چلسی قدرتمند به برتری دست یافته و شانس‌های خود برای ماندن در لیگ برتر در این فصل را افزایش داد. فرانک لمپارد، سرمربی جوان اورتون در پایان این دیدار تاکید کرد تیمش باید در دیدارهای خود در ادامه فصل نیز با همین روحیه در زمین حضور یابد.

فرانک لمپارد به اسکای اسپورت گفت: "هواداران مرد اول بازی امروز بودند و با توجه به شرایط فعلی ما به حمایت آنها نیاز داریم. هواداران در وسط ماجرا هستند، من خوشحالم که بازیکنان می‌توانند این حمایت را حس کرده و بدانند چه اهمیتی برای آنها دارند. هواداران پشت ما ایستاده و به‌خوبی از تیم حمایت کردند. از زمانی که من اینجا هستم عملکرد تیم در گودیسون خوب بوده و ما باید این روند را حفظ کنیم. 

1710209

چلسی تیمی است که همیشه در دقایق پایانی بازی شما را تحت فشار قرار می‌دهد و به خصوص با توجه به اینکه آنها عقب بودند امروز نیز این اتفاق رخ داد. ما فوق العاده عمل کرده و تیم و کل ورزشگاه با تمام توان تلاش کردیم. ما باید برای تمامی امتیازات مبارزه کنیم، در منطقه سقوط قرار داریم و باید در هر دیداری با همین روحیه پیش برویم.

عملکرد درخشان جوردن پیکفورد؟ آنها چلسی هستند و همیشه فرصت‌هایی برای گلزنی خواهند داشت، اما او امروز عکس العمل‌های فوق العاده‌ای انجام داد. پیکفورد دروازه‌بانی بزرگ و مرد شماره یک انگلیس است. او سنگربان سطح بالایی محسوب می‌شود و به همین دلیل چنین جایگاهی دارد."

دیدگاه‌ها