کد خبر : 1822287 | 11 اردیبهشت 1401 ساعت 21:40 | 11.9K بازدید | 2 دیدگاه

جوردن پیکفورد:

چلسی قهرمان اروپاست، اما فوق‌العاده بودیم

جوردن پیکفورد، دروازه‌بان اورتون از عملکرد این تیم هنگام پیروزی مهم امروز مقابل چلسی تمجید کرد.

چلسی قهرمان اروپاست، اما فوق‌العاده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، اورتون امروز در دیداری دشوار با تک گل ریچارلیسون از سد چلسی عبور کرد و جوردن پیکفورد بارها در طول مسابقه با واکنش‌های خیره کننده خود دروازه تافی‌ها را نجات داد. حالا جوردن پیکفورد در پایان این دیدار مدعی شد چلسی کیفیت بالایی دارد و آنها موفق به کسب پیروزی مهمی برای مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شدند.

جوردن پیکفورد گفت: "من و بازیکنان بسیار پرشور هستیم؛ امروز این نتیجه برای ما بسیار مهم بود. شخصیت و روحیه تیمی ما، امروز اورتون را به حرکت درآورد و هوادارانی که پشت سر تیم بودند، عملکردی فوق العاده و باورنکردنی داشتند. این بازی مربوط به امروز بود و ما از این پیروزی لذت خواهیم برد، اما از فردا روی هفته آینده و بازی‌های بعدی اورتون تمرکز خواهیم کرد. 

1710201

من تمام هفته سخت برای این دیدار تلاش کردم. بازیکنان تیم به شما کمک می‌کنند و یک دروازه‌بان نیز با عکس العمل‌های خود این کار را انجام می‌دهد و این ارزشمند است. این برتری حاصل یک تلاش تیمی است و این عملکرد، وظیفه من در مسابقه امروز بود. 

ما از کیفیت چلسی آگاه بودیم و آنها قهرمان لیگ قهرمانان اروپا هستند، اما ما در گودیسون پارک این احساس را داشتیم که با تلاش و فداکاری فراوان به نتیجه می‌رسیم. هواداران اورتون بسیار پرشور هستند. شنیدن این سر و صدا هنگام ورود اتوبوس به استادیوم شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. ما هنوز پنج بازی داریم و هر وقت زمانش رسید به آنها فکر خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها