کد خبر : 1822291 | 11 اردیبهشت 1401 ساعت 22:27 | 4.8K بازدید | 1 دیدگاه

اودینزه ۱-۲ اینتر؛ تعقیب همشهری ادامه دارد

اینتر در یک بازی دشوار موفق شد با نتیجه 2-1 اودینزه را شکست دهد.

اودینزه ۱-۲ اینتر؛ تعقیب همشهری ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که هفته گذشته شکست تلخی را مقابل بولونیا تجربه کرد و فرصت رسیدن به صدر جدول را از دست داد امشب در چارچوب هفته سی و پنجم سری‌آ میزبان اودینزه بود که این دیدار با نتیجه 2-1 به سود شاگردان سیمونه اینزاگی خاتمه یافت.

اینتر شروعی توفانی داشت و توانست در دقیقه 12 به گل اول خود دست پیدا کند. ارسال کرنر فدریکو دی‌مارکو با ضربه سر تمام کننده ایوان پریشیچ همراه شد تا نتیجه 1-0 شود.

1710239

در دقیقه 39 خطا در درون محوطه جریمه روی ادین ژکو باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. لائوتارو مارتینز پشت توپ ایستاد اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد اما این بازیکن خوش شانس بود که توپ برگشتی دوباره به خودش رسید و توانست دروازه اودینزه را باز کند تا نتیجه 2-0 شود‌.

در ادامه نیمه اول نیز اتفاق خاص دیگری روی دروازه‌ها رخ نداد تا بازی با همان دو گل به سود شاگردان سیمونه اینزاگی خاتمه پیدا کند.

1710235

در آغاز نیمه دوم ادین ژکو می‌توانست گل سوم اینتر را هم به ثمر برساند اما این بازیکن در مصافی تک به تک بی دقت عمل کرد و نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

در دقیقه 72 اودینزه موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند. ایگناسیو پوزتو روی ریباند یک ضربه ایستگاهی موفق به گلزنی شد تا نتیجه 2-1 شده باشد.

1710240

در ادامه نراتزوری به‌خوبی کار را کنترل کرد تا بازی با همان نتیجه 2-1 به پایان برسد و شاگردان سیمونه اینزاگی همچنان به تعقیب تیم همشهری در صدر جدول ادامه دهند و به قهرمانی امیدوار باقی بمانند.
 

دیدگاه‌ها