کد خبر : 1822297 | 11 اردیبهشت 1401 ساعت 23:08 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: امروز به شکل زشتی پیروز شدیم اما خوشحالم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید تیمش امشب به شکل زشتی پیروز شده است.

آرتتا: امروز به شکل زشتی پیروز شدیم اما خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که با تمام قوا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگد، امشب در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس مهمان وستهام بود که نهایتاً این مسابقه حساس و مهم با نتیجه 2-1 به سود شاگردان میکل آرتتا به پایان رسید تا آنها خیلی زود جایگاه چهارمی خود را از تاتنهام پس بگیرند.

میکل آرتتا در پایان بازی گفت: " این برد بزرگی بود. ما با تصمیمات‌مان در رابطه با مالکیت توپ مشکلات زیادی برای خودمان ایجاد کردیم. اما تیم شخصیت بزرگی برای تسلیم نشدن و انجام کارهای درست نشان داد. نحوه دفاع ما فوق العاده بود. از نظر من امروز ما به شکل زشتی پیروز شدیم، اما برای این تیم بسیار خوشحالم. 

1710254

اگر بخواهم بازی را تحلیل کنم، از کلمه‌ای استفاده می‌کنم که آن برد زشت است. امروز ما زشت بردیم. تیم‌های بزرگ، زمانی که در بهترین حالت خود بازی نمی‌کنند، باید راهی برای پیروزی زشت پیدا کنند."

آرتتا در ادامه گفت: "امروز ما روحیه‌ای باورنکردنی از خود نشان دادیم زیرا درست زمانی که می‌خواستیم همانطور بازی کردیم که به دنبال آن بودیم. ما باید راهی پیدا می‌کردیم تا بتوانیم همانطور که آنها می‌خواهند بازی کنیم. ما توانستیم خود را به‌خوبی وفق دهیم و در چنین بازی‌هایی شما باید هر طور که شده راهی برای پیروزی پیدا کنید. این که حریف را وادار به اشتباه کنید و از قابلیت‌های خود به‌خوبی استفاده کنید."

1710252

دیدگاه‌ها