کد خبر : 1822306 | 11 اردیبهشت 1401 ساعت 23:40 | 9.1K بازدید | 3 دیدگاه

اینزاگی: هنوز سه بازی مانده و هر چیزی ممکن است

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر‌ می‌گوید رقابت برای فتح اسکودتو همچنان ادامه دارد.

اینزاگی: هنوز سه بازی مانده و هر چیزی ممکن است

به گزارش "ورزش سه"، اینتر هفته گذشته یک شکست تلخ و ناامیدکننده را مقابل بولونیا متحمل شد تا فرصت حضور در صدر جدول را از دست بدهد. با این حال شاگردان سیمونه اینزاگی امشب در یک بازی دشوار با نتیجه 2-1 برابر اودینزه به پیروزی رسیدند تا همچنان به تعقیب و گریز با میلان ادامه داده و به فتح اسکودتو امیدوار باقی بمانند.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، در پایان بازی گفت: "این یک نمایش شخصیتی عالی در برابر تیم اودینزه بود که در ماه آوریل بهترین عملکرد را بعد از ما داشت. اینتر می‌خواست برنده شود، در شرایط بسیار سختی شایسته پیروزی بود. می‌خواهم دوباره از هواداران تشکر کنم زیرا آنها به ما این احساس را دادند که انگار تقریباً در سن سیرو هستیم. اول ماه می است، ما 50 بازی رسمی در این فصل انجام دادیم، از جمله هفت مسابقه در 22 روز، اما در شرایط خوبی هستیم و می‌خواهیم تا پایان با این باور ادامه دهیم."

1710266

اینزاگی در ادامه گفت: "هنوز 9 امتیاز برای گرفتن باقی مانده و هر چیزی ممکن است. ما می‌خواهیم جام‌های بیشتری کسب کنیم.  فکر می‌کنم هواداران از این فصل لذت بردند، مخصوصاً با توجه به انتظاراتی که در ماه جولای وجود داشت. این تیمی است که پس از 11 سال قهرمان سوپرجام شد، پس از 11 سال به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا و پس از 12 سال به فینال کوپا ایتالیا رسید."

وضعیت هفته آینده برعکس می‌شود، زیرا اینتر جمعه با امپولی بازی می‌کند، در حالی‌که میلان یک‌شنبه با هلاس ورونا دیدار می‌کند، بنابراین تئوری فشار باید روی روسونری باشد. اینزاگی در این‌باره گفت:  "فکر نمی‌کنم خیلی فرقی داشته باشد که چه کسی اول بازی کند، همان‌طور که ما به آن عادت کرده‌ایم. این اتفاقات رخ می‌دهد، اکنون هم شرایط غیرعادی نیست. من روی اودینزه تمرکز کردم، نه کاری که میلان انجام داد."

1710265

دیدگاه‌ها