کد خبر : 1822345 | 12 اردیبهشت 1401 ساعت 10:36 | 6K بازدید | 1 دیدگاه

مورینیو: داور اجازه انجام هرکاری را به بولونیا داد

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، از تساوی تیمش برابر بولونیا به شدت عصبانی و ناراحت است.

مورینیو: داور اجازه انجام هرکاری را به بولونیا داد

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ ایتالیا به مصاف بولونیا رفت و با تساوی 0-0 برابر این تیم متوقف شد. 
مورینیو تصمیم گرفت در این بازی شش تغییر در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کند، چرا که به بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا برابر لسترسیتی چشم داشت. 
این تغییرات جواب نداد و آنها در نهایت نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل به دست نیاوردند. این تساوی به این معناست که حالا یوونتوس و ناپولی در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را به دست آوردند و رم دیگر نمی‌تواند به این دو تیم برسد. 

 

1700046


این مربی پرتغالی پس از پایان بازی به DAZN گفت:«این بازی کیفیت بالایی نداشت. تیمی که می‌خواست ببرد نتوانست به اندازه کافی خوب باشد و تیمی که نمی‌خواست ببرد هرکاری که خواست انجام داد، چون داور این اجازه را به آنها داد. نتیجه این شد که بازی بی‌کیفیتی را شاهد بودیم.»
سرمربی رم درباره شرایط تیمش اظهار داشت:«لیگ کنفرانس اروپا روی ما تاثیر گذاشته و ما حالا در شرایط سختی گیر افتاده‌ایم. به طور مشخص بازی در روز پنج شنبه و بازی مجدد در آخر هفته در تمامی طول فصل کار دشواری است. لستر امروز در لیگ برتر به 9 بازیکن تیمش استراحت داده بود.»
او با اشاره به اتفاقات این بازی اضافه کرد:«ما سعی کردیم ببریم. شانس‌هایی داشتیم اما عملکرد خوبی ارائه نکردیم. ما باید مسئولیت این اتفاق را بپذیریم چون به اندازه کافی برای پیروزی تلاش نکردیم. بولونیا هم مسئولیت‌هایی دارد چون آنها هرکار خواستند کردند. این مسئولیت داور بازی هم هست چون هیچ نگرانی‌ای درباره کیفیت این دیدار نداشت و اجازه داد شرایط به این شکل پیش برود.»

دیدگاه‌ها