کد خبر : 1822420 | 12 اردیبهشت 1401 ساعت 17:16 | 3.6K بازدید | 1 دیدگاه

رفع نگرانی؛ مصدومیت ستاره اینتر جدی نیست

آسیب دیدگی نیکو بارلا چندان جدی نیست و او می‌تواند اینتر را در هفته‌های حساس پیش رو یاری کند.

رفع نگرانی؛ مصدومیت ستاره اینتر جدی نیست

به گزارش "ورزش سه"، نیکو بارلا، هافبک ایتالیایی و ارزشمند اینتر در آخرین دقایق در جریان پیروزی 2-1 اینتر مقابل اودینزه دچار مصدومیت شده و لنگ لنگان از زمین خارج شد. وضعیت چهره و راه رفتن نیکو بارلا باعث شد هواداران این تیم تصور کنند این بازیکن ادامه فصل را از دست داده، اما به نظر می‌رسد این مصدومیت آن‌گونه که تصور می‌شد جدی نبوده است. گاتزتا دلااسپورت امروز در گزارشی مدعی شد این هافبک 25 ساله دیروز پس از بازی با تعدادی از هواداران نراتزوری دیدار کرده و هنگام گرفتن سلفی و دادن امضا به آنها اعلام کرده که مصدومیتش جدی نیست و احساس خوبی دارد. 

1710424

نیکو بارلا امروز تحت معاینات پزشکی قرار خواهد گرفت و به نظر می‌رسد بر خلاف تصورات اولیه، مصدومیت او خیلی شدید نیست. بارلا می‌تواند در بخشی از تمرینات فردای اینتر حاضر شود و او برای بازی خانگی روز جمعه مقابل امپولی در استادیوم سن سیرو مشکلی نخواهد داشت. نیکو بارلا در این فصل در 44 بازی سه گل به ثمر رسانده، 11 پاس گل داده و یکی از بهترین بازیکنان اینتر بوده است. 

نراتزوری در فاصله سه هفته مانده تا پایان فصل، دو امتیاز کمتر از میلان صدرنشین داشته و به دنبال تکرار قهرمانی سال گذشته خود است. همچنین اینتر روز چهارشنبه 11 می در فینال کوپا ایتالیا مقابل یوونتوس بازی خواهد کرد و هنوز شانس فتح دوگانه برای این تیم وجود دارد.

دیدگاه‌ها