کد خبر : 1822426 | 12 اردیبهشت 1401 ساعت 17:31 | 19.5K بازدید | 4 دیدگاه

مثل دهه 60 بازی می‌کنید؛

تکرار ادعای عجیب اسطوره میلان در مورد اینتر

آریگو ساکی، سرمربی افسانه‌ای میلان همچنان انتقادات تندی نسبت به سبک بازی اینتر در فصل جاری دارد.

تکرار ادعای عجیب اسطوره میلان در مورد اینتر

به گزارش "ورزش سه"، برتری اینتر مقابل اودینزه باعث شد فاصله دو امتیازی این تیم با میلان صدرنشین حفظ شود و حالا در صورت یک باخت روسونری در سه هفته پایانی، اینتر می‌تواند مانند سال گذشته فتح اسکودتو را جشن بگیرد. اما سبک بازی نراتزوری مورد پسند آریگو ساکی نیست و او هفته گذشته مدعی شد میلان تیمی مدرن است و اینتر مانند تیم‌های دهه 60 بازی می‌کند. حالا آریگو ساکی ادعای عجیب خود را تکرار کرده و باز هم به انتقاد از تیم سیمونه اینزاگی پرداخته است.

1710236

آریگو ساکی گفت: " من حرف خود را باز هم تکرار می‌کنم، اینتر فوتبالی متعلق به دهه 1960 را ارائه می‌دهد. بدون پرس و تسلط بر جریان بازی، شما تا حد خاصی می‌توانید پیش بروید. ما باید خوش بین باشیم و تیمی که همیشه مجبور به تعقیب جریان بازی و حریف است، نمی‌تواند خوش بین باشد. لیورپول نیز بازیکنی در سطح جهانی ندارد. زمانی که محمد صلاح در ایتالیا بازی می‌کرد بازیکن خوبی محسوب می‌شد، اما در سطح جهانی نبود. اما لیورپول با سرعت و شدت بالایی بازی می‌کند.

پیروزی 2-1 اینتر مقابل اودینزه؟ این شرایط فعلی فوتبال ایتالیاست. اینتر در حال پیشرفت است، اما بدون پرس و تسلط بر بازی شما نمی‌توانید پیروز شوید. من برای پائولو مالدینی و همراهانش با توجه به شکل اداره باشگاه، کلاه از سر برمی‌دارم. اما من می‌بینم یوونتوس و رم نیز این‌گونه کار می‌کنند و ببینید این تیم‌ها چقدر هزینه کرده‌اند."

دیدگاه‌ها