کد خبر : 1822427 | 12 اردیبهشت 1401 ساعت 17:45 | 8.8K بازدید | 2 دیدگاه

یک بازیکن جدید جذب کردیم و آماده پیروزی هستیم؛

ساغلام: برایم راحت نیست هدف اصلی تیم را بگویم

سرمربی تراکتور تبریز ابراز امیدواری کرد با توجه به پروسه آماده‌سازی خوبی که تیمش پشت سر گذاشته، آن‌ها بتوانند با دست پر از مسجدسلیمان به تبریز بازگردند.

ساغلام: برایم راحت نیست هدف اصلی تیم را بگویم

به گزارش "ورزش سه" بعد از برتری یک‌گله برابر مس رفسنجان و گذر از تعطیلات لیگ، ارطغرول ساغلام سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در کنفرانس خبری پیش از بازی حساس برابر نفت مسجدسلیمان حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

ساغلام در بخش ابتدایی صحبت‌های خود گفت: بعد از بازی با مس رفسنجان، خواستیم که خوشحال باشیم و تعطیلات لیگ را خوب بگذرانیم و برنامه تمرینی‌مان را در سه دوره مختلف طراحی کردیم؛ بعد از یک دوره تعطیلات خوب، کارمان را در تبریز آغاز کردیم. در دوره دوم در تهران اردوی کوتاهی داشتیم که دو بازی دوستانه مقابل پیکان و گل‌گهر انجام دادیم و سپس مجدداً در تبریز دوره سوم آماده‌سازی را گذراندیم تا برای دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان آماده شویم.

وی افزود: در این مدت یک بازیکن جدید به تیم اضافه شد که نام او تیاگو است، یعنی در این زمانی که ما داشتیم به نظر من حداکثر استفاده را در زمینه کنار هم بودن نفرات تیم و این‌که بهتر بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم، بردیم؛ تیم تراکتور در مقطع فعلی یک هدف کوتاه‌مدت مهمی دارد، با وجود این‌که گفتن این حرف برای ما آسان نیست اما شرایط طوری است که در هدف‌گذاری کوتاه‌مدت به دنبال فاصله گرفتن از تیم‌های پایین جدولی هستیم تا بتوانیم راحت‌تر کارمان را دنبال کنیم.

سرمربی تراکتور با اشاره به دیدار فردای تیمش گفت: دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان از لحاظ رسیدن به هدف‌گذاری‌مان، یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل ما است؛ خواست‌مان این است که برای بازی که برای آن خیلی خوب هم آماده شده‌ایم، بتوانیم با حداکثر امتیاز آن را به پایان برسانیم و در کوتاه‌ترین زمان ممکن هواداران‌مان را هم خوشحال و خیال آن‌ها را هم آسوده کنیم.

ارطغرول ساغلام درباره‌ غایبان تراکتور توضیح داد: در فهرست تیم‌مان نفراتی هستند که محروم یا مصدوم هستند اما به هر حال بازیکنان دیگری هستند که می‌توانند به اندازه همان بازیکنان محروم یا مصدوم وظایف‌شان را خوب انجام بدهند و حتی از آن‌ها هم بهتر کار کنند و انشالله ما از آن‌ها استفاده خواهیم کرد و این بازی را به‌نحو احسن خواهیم گذراند.

ساغلام با تاکید بر اعتقاد ویژه خود به بازیکنان تراکتور گفت: من به بازیکنان تیم خودم ایمان و باور دارم و مطمئن هستم که در این بازی هم با حداکثر توان به زمین مسابقه می‌روند و هواداران‌مان را خوشحال می‌کنند؛ حریف‌مان هم آخرین بازی خود را برنده شده و 3 امتیاز ازرشمندی را به‌دست آورده اما ما آن‌ها را خیلی خوب آنالیز کردیم، به هر حال آن‌ها در این بازی هم در حضور تماشاگران خودشان می‌آیند تا بتوانند حداکثر امتیاز را بگیرند اما ما آن‌ها را خوب تجزیه و تحلیل کرده‌ایم. آن‌ها نقاط ضعف و قوتی دارند که سعی می‌کنیم در مقابل نقاط قوت‌شان بایستیم و از نقاط ضعف‌شان به نفع خودمان استفاده کنیم.

ساغلام در واکنش به انتخاب مومنی برای قضاوت در مسابقه فردا گفت: با توجه به حساسیت بازی مطمئن هستم که داور مسابقه قضاوت خوبی را انجام خواهد داد و مسئولیتی که بر گردن‌شان هست را کاملاً به‌نحو احسن انجام خواهند داد و بر این باور هستم که روند داوری بر جریان بازی و نتیجه آن تاثیرگذار نخواهد بود.

دیدگاه‌ها