کد خبر : 1822431 | 12 اردیبهشت 1401 ساعت 17:55 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

لفته حمیدی: سیزده هفته نباختیم و این یک رکورد است

هدف‌های عجیب فقیر‌ترین تیم لیگ دسته اول

مربی استقلال ملاثانی می‌گوید این تیم قطعا در لیگ یک باقی می‌ماند و حتی در صورت حمایت مسئولین سال آینده برای صعود به لیگ برتر تلاش خواهد کرد.

هدف‌های عجیب فقیر‌ترین تیم لیگ دسته اول

به گزارش ورزش سه، هفته بیست و هفتم لیگ آزادگان در حالی به پایان رسید که تیم استقلال ملاثانی با تساوی برابر مس شهربابک در رتبه پانزدهم جدول قرار گرفت و به رکورد سیزده هفته شکست ناپذیری دست یافت؛ با این حال این تیم همچنان خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کند.

لفته حمیدی مربی استقلال ملاثانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره شرایط این تیم گفت: ما در یک منطقه محروم به نام ملاثانی حضور داریم و آقای اشکش بازیکنان را از لیگ دو و سه جمع کرده است؛ با این حال تیم ما از ابتدای لیگ، روز به روز بهتر شد و در شرایطی که در لیگ آزادگان همه تیم‌ها قوی هستند، ما توانستیم در دو سال برای خودمان اسم و رسم دست و پا‌ کنیم و الان هم به جایی رسیده‌ایم که سیزده هفته هیچ شکستی نداشته‌ایم و این یک رکورد محسوب می‌شود.

او در ادامه با گلایه از وضعیت نامناسب این تیم گفت: متاسفانه ما در استقلال ملاثانی با بی پولی و بی امکاناتی می‌جنگیم و کسی از ما حمایتی نمی‌کند. فقط می‌توانم بگویم درود به شرف بازیکنانی که بدون پول زحمت می‌کشند؛ خود آقای اشکش امسال هیچ دریافتی نداشته است. من بارها گفته‌ام و باز هم می‌گویم مسئولان اگر نمی‌خواهند تیم‌داری کنند جلو نیایند که ۳۰-۴۰ بازیکن را بدبخت کنند.

حمیدی افزود: حتی ما در ۱۳ بازی اخیر ۹ هفته بیرون از خانه بازی کردیم و از بازی در خانه و شهر خودمان محروم بوده‌ایم چون ورزشگاه‌مان هنوز آماده نیست؛ در واقع ما همیشه میهمان هستیم و در زمین نفت و فولاد و... میزبانی می‌کنیم و با این شرایط حتی از حضور‌ هواداران‌مان هم محروم بوده‌ایم در صورتی‌که اگر آنها به استادیوم می‌آمدند باعث بالا رفتن روحیه بازیکنان می‌شد و به زیبا شدن فوتبال هم کمک می‌کرد.

او سپس به تمجید از عملکرد استقلال ملاثانی پرداخت و گفت: ما از نظر فوتبالی عملکرد خوبی داشته‌ایم و روبه‌روی تیم‌های اسم و رسم دار با بهترین امکانات بازی کرده‌ایم و نمایش خوبی داشته‌ایم. در لیگی که هر دقیقه یک نفر را محروم می‌کنند هیچ‌یک از بازیکنان و کادر ما خودفروشی و کم کاری نکرده‌اند و با تمام وجود بازی کرده‌اند. ما تیم خیلی خوبی داریم اما هیچ امکاناتی ندارم.

حمیدی ادامه داد: ما در ۱۳ بازی اخیر نباخته‌ایم و این مسئله نشان می‌دهد تیم ما شکل مناسب و مدیریت فوتبالی خوبی دارد. حتی در چند بازی بدشانسی گریبان ما را گرفت و بازی که برده بودیم را در دقیقه ۹۰ با یک اشتباه یا بدشانسی مساوی کرده‌ایم.

او با اشاره به بومی بودن تیم ملاثانی گفت: همه بازیکنان و کادر‌ ما بومی هستند اما مشکل این است که بیشتر مسئولان ورزشی نیستند و دل‌شان هم برای ورزش نمی‌سوزد. مسئولان الان باید افتخار کنند که یک تیم بومی دارند اما یا ورزش را دوست ندارند یا تیم بومی را. ما در دوره‌ای در تیم اروند خرمشهر حضور داشتیم و یک تیم کاملا بومی را از لیگ دو به لیگ یک آوردیم اما مسئولان کمک کردند چون مدیرعامل و مسئولان ورزشی بودند اما الان مشخص نیست جریان چیست و چرا از تیم ما حمایت نمی‌کنند.

مربی استقلال ملاثانی درباره تقابل هفته آینده با سایپا عنوان کرد: سایپا تیم خوبی است اما ما هم با هیچ تیمی شوخی نداریم و این را در هفته‌های اخیر هم نشان داده‌ایم. امیدوارم بتوانیم سایپا را ببریم تا هم رکورد شکست ناپذیری خودمان را حفظ کنیم و هم شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم. هفت بازی باقی‌مانده و با اقتدار پیش خواهیم رفت.

حمیدی در پایان در واکنش به اینکه خطر سقوط استقلال ملاثانی را تهدید می‌کند گفت: از تیم نهم جدول همه تیم‌ها در خطر سقوط هستند اما ما قطعا با اقتدار در لیگ یک می‌مانیم و حتی اگر مسئولین کمک کنند سال آینده می‌توانیم برای صعود به لیگ برتر بجنگیم.

دیدگاه‌ها