کد خبر : 1822484 | 13 اردیبهشت 1401 ساعت 01:43 | 29.6K بازدید | 19 دیدگاه

یونایتد ۳-۰ برنتفورد: کورسوی امید برای سهمیه CL

منچستریونایتد در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۳-۰ برنتفورد را شکست بدهد.

یونایتد ۳-۰ برنتفورد: کورسوی امید برای سهمیه CL

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رالف رانگنیک در دیداری که کاملا برتر از حریف بودند، در نهایت به پیروزی ۳-۰ رسیدند تا همچنان شانس بسیار کمی برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ داشته باشند.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه هم ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه 9، برونو فرناندز گل اول بازی را به ثمر رساند. روی یک حرکت از سمت راست بود که آنتونی الانگا با یک پاس عرضی برونو را در محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد و او هم با یک شوت محکم گل اول بازی را به ثمر رساند.

1710497

دو دقیقه بعد کریستین اریکسن می توانست کار را به تساوی بکشد اما ضربه او از دهانه محوطه جریمه را داوید دخیا به خوبی مهار کرد.
در ادامه بازیکنان یونایتد بیشتر ابتکار عمل را در دست داشتند اما در دقیقه 21، بار دیگر این اریکسن بود که با یک ارسال خطرناک، تونی را صاحب موقعیت کرد ولی ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.
هرچه به دقایق پایانی نیمه اول نزدیک می شدیم، بازی متعادل تر دنبال می شد تا اینکه در وقت های اضافی این نیمه، روی یک ضدحمله، رونالدو گل دوم را برای یونایتد به ثمر رساند اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.
نیمه دوم را برنتفورد بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی این نیمه، بازیکنان میهمان بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما این یونایتد بود که می توانست در دقیقه 52 به گل دوم برسد ولی ضربه برونو فرناندز روی پاس در عمق عالی ماتیچ، به شکل خطرناکی از کنار دروازه میهمان به بیرون رفت. 
چند دقیقه بعد، روی ضربه کرنر اریکسن، بار دیگر تونی صاحب موقعیت شد اما باز هم دخیا با یک واکنش خوب دروازه یونایتد را نجات داد.
در دقیقه 60 بی احتیاطی هنری در محوطه جریمه برنتفورد باعث سرنگونی رونالدو شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. خود رونالدو پشت توپ قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت دروازه‌بان حریف کار را تمام کرد.

1710498

بعد از این گل بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 72، بار دیگر این منچستریونایتد بود که به گل سوم رسید. روی ضربه کرنر الکس تلس بود که واران از تعلل مدافعان حریف استفاده کرد و در حالت نامتعادل توانست دروازه را باز کند.

1710499

در دقایق باقی مانده بازی از تب و تاب افتاد و بازیکنان یونایتد که نیازی به گل های بیشتر نداشتند، به خوبی توانستند بازی را اداره کنند و در نهایت بازی با همان نتیجه 3-0 به پایان رسید.
منچستریونایتد با این پیروزی 58 امتیازی شد و در حالی که تنها دو بازی دیگر در پیش دارد، 5 امتیاز از آرسنال و سه امتیاز از تاتنهام عقب است. ضمن اینکه دو تیم لندنی هنوز 4 بازی دیگر باید انجام بدهند.

دیدگاه‌ها