کد خبر : 1822487 | 13 اردیبهشت 1401 ساعت 09:26 | 41.2K بازدید | 11 دیدگاه

رانگنیک: در یک صورت یونایتد سریع به اوج برمی‌گردد

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است این تیم باید در نقل و انتقالات تابستانی خیلی خوب عمل کند.

رانگنیک: در یک صورت یونایتد سریع به اوج برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد شب گذشته در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در اولدترافورد میزبان برنتفورد بود که در پایان این بازی با نتیجه 3-0 به سود شیاطین سرخ به پایان رسید؛ بردی که باعث شد اندک امید منچستریونایتد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا حفظ شود، هر چند که با توجه به وضعیت جدول و تنها دو دیداری که پیش روی یونایتد باقی‌مانده، بعید به نظر می رسد آنها شانسی برای رسیدن به این هدف داشته باشند.

1710501

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی تیمش گفت: "فکر می‌کنم ما به خوبی کنترل بازی را در اختیار داشتیم. این یکی از بهترین عملکرد های امسال ما به شمار می‌آمد. این واقعیت که ما می توانستیم با نمانیا ماتیچ و خوان ماتا بازی کنیم، کیفیت بیشتری در خط میانی به ما داد. ما شایسته برد بودیم، این یک پیروزی قاطع بود. می توانستیم دو یا سه گل دیگر بزنیم."

گلزنی برونو فرناندز: "از اینکه برونو گل زد بسیار خوشحالم و نسبت به دو بازی گذشته عملکرد بهتری داشت. این موضوع مهمی برای بهبود اوضاع در  بازی امشب بود‌."

1710503

رانگنیک در ادامه درباره اریک تن‌هاخ گفت: "تا کنون ما نتوانسته ایم با یکدیگر صحبت کنیم. تمرکز اریک روی قهرمانی لیگ هلند است و تمرکز ما هم روی بازی های‌مان بوده است. بدیهی است که تعداد کمی از بازیکنان جدا خواهند شد و نیاز به بازیکنان با کیفیت بالا وجود دارد. من قویا اعتقاد دارم که اگر همه در کنار یکدیگر کار کنند می‌توانیم منچستر یونایتد را به جایی که باید برسانیم. از این به بعد باید بازیکنانی با کیفیت بالا بیاوریم که واقعا به بالا بردن سطح کمک کنند. اگر این اتفاق بیفتد، فکر نمی‌کنم بازگشت به اوج خیلی طول بکشد."

دیدگاه‌ها