کد خبر : 1822526 | 13 اردیبهشت 1401 ساعت 15:37 | 37.7K بازدید | 17 دیدگاه

می‌خواهم به کارهای دیگرم برسم

آنچلوتی تایید کرد؛ بازنشستگی بعد از رئال مادرید

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید تایید کرد که بعد از پایان دوران حضورش در این تیم احتمالاً بازنشسته خواهد شد.

آنچلوتی تایید کرد؛ بازنشستگی بعد از رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال محسوب می‌شود. سرمربی ایتالیایی اخیراً با توجه به قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به اولین مربی تاریخ فوتبال تبدیل شد که موفق شده هر پنج لیگ معتبر اروپایی را فتح کند. آنچلوتی حالا در مصاحبه‌ای خبر داد که بعد از رئال مادرید احتمالاً با فوتبال خداحافظی خواهد کرد و دیگر هدایت تیمی را برعهده نخواهد گرفت.

آنچلوتی گفت: "بعد از این مرحله در رئال مادرید ، احتمالاً من بازنشسته خواهم شد. اما اگر رئال مادرید بخواهد 10 سال دیگر در اینجا باشم، من 10 سال دیگر در اینجا خواهم بود. پس از آن من در کنار نوه هایم خواهم بود و تعطیلات را با همسرم پشت سر خواهم گذاشت‌؛ کارهایی خواهیم داشت که پیش از این مجبور بودم آنها را به‌خاطر حرفه‌ام رها کنم. 

1710037

باید بسیاری از جاها بروم که تا به حال نرفتم. من هرگز به استرالیا نرفته‌ام. من هرگز به ریودوژانیرو نرفته‌ام. می‌خواهم بیشتر اوقات به دیدار خواهرم بروم. متأسفانه شما نمی‌توانید همه کارها را انجام دهید بنابراین روزی که بازنشسته می‌شوم فرصت کافی برای انجام این کارها را خواهم داشت."

از او همچنین درباره احتمال هدایت تیم ملی کانادا سوال شد که او در جواب گفت: "چرا نه؟ من دوست دارم. البته، کانادا واقعاً خوب عمل کرد."

سرمربی رئال مادرید در تمجید از کریم بنزما نیز گفت: 'نیازی نیست بنزما آموزش ببیند یا هدایت شود. باید از کریم استفاده کرد. او خودش را مدیریت می‌کند و یک حرفه‌ای بزرگ محسوب می‌شود. او گره بازی‌های زیادی را در این فصل برای ما باز کرده و در این فصل تعیین کننده بوده است. در حال حاضر او یکی از مشهورترین بازیکنان جهان است و فروتنی زیادی دارد."

1710113

دیدگاه‌ها