کد خبر : 1822554 | 13 اردیبهشت 1401 ساعت 19:15 | 35.6K بازدید | 6 دیدگاه

با قهرمانی انرژی خوبی در نساجی به‌وجود آمده

بیانی: از جامعه ورزش معذرت می‌خواهم

شاهرخ بیانی، مربی نساجی در کنفرانس خبری‌ بابت اتفاقات رخ‌داده بعد از فینال جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک از جامعه ورزش معذرت خواهی کرد.

بیانی: از جامعه ورزش معذرت می‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، شاهرخ بیانی، مربی نساجی مازندران در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل آلومینیوم اراک در ابتدا گفت: قبل از هرچیز خواستم بابت اتفاقاتی که این هفته، ناخواسته در فوتبال ما افتاد از جامعه ورزش معذرت خواهی کنم؛ از طرف کادرفنی و آقای ساکت الهامی این کار را انجام می‌دهم و امیدوارم دیگر این اتفاقات نیفتد.

او در مورد بازی فردا با آلومینیوم باتوجه به اینکه دو تیم هفته قبل هم باهم بازی کردند بیان کرد: بازی فردا هم مثل بازی‌های قبل است و این سومین بازی است که با آلومینیوم بازی می‌کنیم. آلومینیوم بسیار تیم خوبی است که یکی دوسال می‌شود به لیگ برتر آمده و فوتبال خوبی بازی می‌کند، کادر بسیار خوبی دارد و مجموعه بسیار خوبی است ولی تیم ما هم نساجی است که خداراشکر قهرمان شده و انرژی خوبی به‌خاطر این قهرمانی به تیم ما آمده است.

بیانی در پایان صحبت‌هایش اضافه کرد: فکر می‌کنم دو تیم فوتبال بازی می‌کنند، فوتبال روی زمین و امیدوارم مثل بازی‌های قبل تیم‌ها فوتبالی بازی کنند که هواداران لذت ببرند.

دیدگاه‌ها