کد خبر : 1822563 | 13 اردیبهشت 1401 ساعت 21:24 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش دلپذیر شاگردان مهاجری برای فقط یک امتیاز

نفتMIS 1 - تراکتور 1؛ شهر می‌خواهد تیمش بماند

در یکی از نبردهای حساس و مهم میان تیم‌های پایین جدولی، تراکتور و نفت در مسجدسلیمان به‌ تساوی یک – یک دست یافتند.

نفتMIS 1 - تراکتور 1؛ شهر می‌خواهد تیمش بماند

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری حساس از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، نفت و تراکتور در مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند

نیمه نخست این دیدار کم‌موقعیت دنبال شد. مهم‌ترین حادثه بازی در دقیقه 28 بود؛ جایی که محمد عباس‌زاده پس از یک توپ ربایی در میانه میدان، با شوتی روی پا و دیدنی دروازه میزبان را از مرکز میدان تهدید کرد که شوت تماشایی و فوق‌العاده این بازیکن با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

درحالی‌که 45 دقیقه نخست با تساوی بدون گل رو به پایان بود، میثم نقی‌زاده کاپیتان نفت درون محوطه جریمه با خطا بر روی محمد قادری مرتکب خطا شد و داور مسابقه نیز به نشانه پنالتی در سوت خود دمید. عباس‌زاده نیز پشت این توپ ایستاد و توپ را وارد دروازه حریف کرد تا تبریزی‌ها با برتری یک‌گله به رختکن بروند.

نیمه دوم متفاوت آغاز شد. نفت در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم کاملاً مالک توپ و میدان بود و فرصت‌های فوق‌العاده گلزنی نیز به‌دست آورد. در سه مورد از این موقعیت‌ها، میرهادی میر جوان، احمد الجبوری و مهدی هاشم‌نژاد موقعیت‌های خود را درون محوطه جریمه از دست دادند و اخباری آنها را مهار کرد.

تلاش‌های نفت بالاخره در دقیقه 55 نتیجه داد. ارسال عیدی از سمت راست درون محوطه جریمه به هاشم‌نژاد رسید و شوت روی پای این بازیکن پس از برخورد به زمین وارد دروازه تراکتور شد و گل تساوی میزبان به ثمر رسید.

پس از این گل، نفت دو فرصت استثنایی دیگر را نیز از دست داد. ابتدا هاشم‌نژاد در موقعیت تک‌به‌تک با اخباری قرار گرفت که سنگربان تراکتور با سینه موقعیت خوب را از نفت گرفت. سپس احمد الجبوری نیز با اخباری تک‌به‌تک شد که توپ او از گلر تراکتور عبور کرد اما در آستانه ورود توپ به دروازه، هادی محمدی مدافع تبریزی‌ها مانع از باز شدن دروازه تیمش شد و توپ را راهی کرنر کرد.

در ادامه دو تیم موقعیت خاصی را به روی دروازه‌ها خلق نکردند و بازی در نهایت با تساوی یک – یک به پایان رسید.

گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و تراکتور را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:
بازی از هفته بیست و پنجم بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر 
جمعه: 13/02/1401 ؛ ساعت: 20:30 
ورزشگاه: شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان /  حدود 3 هزار تماشاگر

گروه داوری: علی اصغر مومنی / کمک‌ها: دانیال باشنده – اسماعیل احمدی ؛ داور چهارم: وحید زمانی / ناظر: سعید بطحایی

ترکیب نفت مسجدسلیمان:

  • علی محسن‌زاده
  • علیرضا دغاغله
  • میرهادی میرجوان (67- سید پیمان میری)
  • امیر روستایی (46- احمد الجبوری)
  • میثم نقی‌زاده
  • حسن مرادی‌فر
  • مجید عیدی
  • مسلم مجدمی
  • مهدی هاشمی‌نژاد (81- محمدمهدی احمدی)
  • میلاد باقری 
  • سیدمحمد خرم الحسینی (81- امین اسدی)
    سرمربی: محمدرضا مهاجری

ترکیب تراکتور:

  • محمدرضا اخباری
  • محمد آقاجان‌پور
  • هادی محمدی
  • تیاگو فریرا
  • عبدالله ناصری
  • ابوالفضل رزاق‌پور
  • مهدی کیانی
  • سامان نریمان‌جهان (79- علی نجفی)
  • محمد قادری (79- رضا دهقانی)
  • پیمان بابایی (4+90: محمد قنبری)
  • محمد عباس‌زاده (62- محمد بلبلی)
    سرمربی: ارطغرول ساغلام

 

🟨 اخطار
 محمد عباس‌زاده (2+45) مهدی کیانی (79) علی نجفی (2+90) از تراکتور

مسلم مجدمی (84) از نفت مسجدسلیمان

 

⚽️ شرح گل:
نفت مسجدسلیمان صفر – تراکتور یک (دقیقه 45+2: محمد عباس‌زاده): میثم نقی‌زاده در یک صحنه موفق شد توپ را از زیر پای بازیکن تراکتور بگیرد اما محمد قادری از پشت سر توپ این بازیکن را گرفت و در ادامه نقی‌زاده با خطا روی قادری درون محوطه جریمه، مرتکب خطای پنالتی شد. محمد عباس‌زاده نیز پشت ضربه پنالتی ایستاد و آن را برخلاف جهت حرکت محسن‌زاده وارد دروازه کرد و تیمش را پیش انداخت.

نفت مسجدسلیمان یک – تراکتور یک (دقیقه 55: مهدی هاشم‌نژاد): ارسال دیدنی مجید عیدی از سمت راست، درون محوطه جریمه به هاشم‌نژاد رسید و این بازیکن با شوتی سر ضرب و چکشی، توپ را به تور دروازه تراکتور چسباند و کار را به تساوی کشاند.

 

⏱️لحظات حساس:
دقیقه 13: یک ارسال از سمت راست به روی دروازه به روستایی نرسید و عبدالله ناصری پیش از اینکه مهاجم نفت خطرساز شود، توپ را دفع کرد.
دقیقه 18: پاس دیدنی تیاگو از مرکز میدان، پشت مدافعین نفت به عبدالله ناصری پیش‌تاخته رسید و این بازیکن فرصت بسیار خوبی را به‌دست آورد ولی ضربه کم جان او را علی محسن‌زاده مهار کرد.

دقیقه 28:  توپ گیری سامان نریمان‌جهان در میانه میدان، توپ را به محمد عباس‌زاده سپرد. این بازیکن پس از اینکه سنگربان نفت را بیرون از دروازه دید، از وسط زمین با شلیکی سر ضرب توپ را به سمت دروازه نفت فرستاد که ضربه استثنایی عباس‌زاده با کمترین فاصله ممکن از کنار تیر دروازه به بیرون رفت تا یکی از زیباترین گل‌های فصل به ثمر نرسد.

دقیقه 31: بازیکنان نفت از سمت راست حمله‌ای را تدارک دیدند که شوت روستایی را اخباری به‌راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه 41: مجیدی عیدی که در میانه میدان صاحب توپ شده بود، به سمت دروازه تراکتور پیش روی کرد که شوت زمینی او از کنار تیر دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 42: حرکت دیدنی بازیکنان تراکتور از سمت راست با ارسال زمینی ناصری به دهانه دروازه همراه شد که محسن زاده پیش از رسیدن توپ به بازیکنان تراکتور توانست توپ را قطع کند و این موقعیت خوب از دست رفت.

دقیقه 3+45: نفت مسجدسلیمان پس از باز شدن دروازه‌اش، فرصت این را داشت تا به گل تساوی برسد اما ضربه مجدمی از داخل محوطه جریمه را اخباری به‌خوبی مهار کرد.

دقیقه 47: یک ارسال از سمت راست به روی دروازه تراکتور نصیب میرهادی میرجوان شد که شوت سر ضرب این بازیکن را اخباری در اختیار گرفت.
دقیقه 49: یک پاس پشت مدافعین به هاشم نژاد رسید و این بازیکن در موقعیت تک به تک با سنگربان تراکتور قرار گرفت اما به دلیل کنترل بد این بازیکن، اخباری توپ را مهار کرد.
دقیقه 52: پاس خوب هاشم‌نژاد درون محوطه جریمه به احمد الجبوری رسید ولی ضربه کم جان این بازیکن را اخباری مهار کرد.

دقیقه 57: پاس دیدنی خرم الحسینی از میانه میدان به هاشم‌نژاد رسید و این بازیکن در موقعیت تک به تک با دروازه حریف قرار گرفت. اخباری که از دروازه‌اش بیرون آمده بود، روی خط محوطه جریمه با سینه شوت هاشم‌نژاد را دفع کرد.
دقیقه 58: یک پاس پشت مدافعین دیگر از بازیکنان نفت، فرصت استثنایی را برای احمد الجبوری مهیا کرد. این بازیکن با ضربه‌ای نرم توپ را از محمدرضا اخباری عبور داد اما هادی محمدی توپ را از روی خط برگرداند و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

 

🔴 درحاشیه:

* در شرایطی که سازمان لیگ اعلام کرده به دلیل بررسی تزریق دو دز واکسن توسط تماشاگران، نباید بلیت‌فروشی بازی‌هارایگان باشد، برخلاف این مصوبه هواداران نفت مسجد سلیمان با بلیت‌های رایگان وارد ورزشگاه بهنام محمدی شدند. حتی سازمان لیگ در بازی‌های جام حذفی هم اجازه بلیت‌فروشی رایگان نداد. طبق معیارهای AFC نیز فروش بلیت کاغذی و رایگان شدن بلیت‌ها ممنوع است.

*  نزدیک به 3 هزار هوادار در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

* شهریار عباس‌زاده، هوادار تیم تراکتور که برای حمایت از تیمش فاصله تبریز تا مسجد سلیمان را 11 روز پیاده طی کرده هم در ورزشگاه حضور داشت.

* اکبر ایمانی و سعید واسعی به دلیل مصدومیت، نادر محمدی محروم و علی دشتی به دلیل انضباطی در لیست تراکتور برای این بازی قرار ندارند‌.

* هدایت یزدی، مدیرعامل باشگاه نفت هم در ورزشگاه بود.

* تعدادی از هواداران برای تماشای بازی در ساختمان‌های اطراف ورزشگاه حضور داشتند.

* در فاصله نیم ساعت تا شروع مسابقه و در زمان گرم کردن بازیکنان دو تیم، فقط دو نورافکن ورزشگاه روشن بود.

دیدگاه‌ها