کد خبر : 1822571 | 13 اردیبهشت 1401 ساعت 22:03 | 4.5K بازدید | 3 دیدگاه

هاشمی‌نژاد؛ دوباره در نقش فرشته نجات نفت

نفت مسجد سلیمان نیمه نخست تراکتور را با شکست یک بر صفر به پایان برد. با گلی که محمد عباس‌زاده از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

هاشمی‌نژاد؛ دوباره در نقش فرشته نجات نفت

به گزارش "ورزش سه"، با شروع نیمه دوم تیم نفت مسجد سلیمان چهره تهاجمی‌تری به خود گرفت و با ایجاد چند موقعیت در نهایت در دقیقه 55 به گل رسید. روی ارسال مجید عیدی از جناح راست مهدی هاشمی‌نژاد به داخل زد و روی تیر دو با یک ضربه بغل پای حساب شده دروازه تراکتور را باز کرد تا نتیجه این بازی برابر شود.

مهدی هاشمی‌نژاد در بازی با ذوب آهن هم زننده گل سه امتیازی نفت بود و این‌روزها می‌رود با گلزنی‌ها و امتیازاتی که برای تیم نفت به ارمغان می‌آورد فرشته نجات این تیم شود. همزمان با گل مهدی هاشمی‌نژاد تیم مس رفسنجان هم گل دوم را به تیم فجر سپاسی زد تا تماشاگران نفت حاضر در استادیوم شهید بهنام محمدی خوشحال شوند. دقایقی بعد از گل مهدی هاشمی‌نژاد؛ احمد الجبوری که در بین دو نیمه جانشین امیر روستایی شده بود می‌توانست دروازه تیم تراکتور را برای بار دوم باز کند اما ضربه‌اش بعد از دریبل محمد رضا اخباری آرام بود و محمد‌زاده مدافع تراکتور توپ را برگشت داد.

این بازی در دقیق 70 با نتیجه مساوی یک بر یک دنبال می‌شود و تیم نفت مسجد سلیمان در تلاش است گل برتری را به ثمر برساند و تعویض‌های صورت گرفته از سوی رضا مهاجری هم تهاجمی است تا تیمش به گل دوم برسد. این دومین گل مهدی هاشمی‌نژاد بازیکن تیم ملی و فصل گذشته تیم ملوان برای نفت مسجد سلیمان است در حالی‌که در پست وینگر توپ می‌زند.

دیدگاه‌ها