کد خبر : 1822585 | 13 اردیبهشت 1401 ساعت 23:51 | 8.9K بازدید | 3 دیدگاه

داوری یک روز به سود ماست و یک روز به ضرر

مهاجری: گلر ما بیکارترین بازیکن زمین بود

رضا مهاجری، سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت شاید تصمیم امروز داور بازی، به ضرر تیم او بوده است.

مهاجری: گلر ما بیکارترین بازیکن زمین بود

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری، سرمربی نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پس از بازی با تراکتور گفت: با وجود حضور تماشاگران که به نظر من انرژی خیلی مثبتی به تیم دادند، نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. خیلی تلاش کردیم و بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند. به نظر من این تلاش قابل‌ستایش است، آن هم مقابل تیمی مانند تراکتور که سابقه قهرمانی، حضور در آسیا را دارد و پرتماشاگرترین تیم آسیاست و همه‌جوره باید به تراکتور احترام گذاشت. بچه‌های ما به حدی خوب کار کردند که به نظر من بیکارترین بازیکن زمین علی محسن‌زاده، دروازه‌بان ما بود.

او ادامه داد: تراکتور بدون موقعیت توانست به ما گل بزند. ما چندین موقعیت خوب داشتیم که متأسفانه فقط یکی از آنها به گل تبدیل شد. برخی از بازیکنان مثل پیمان میری، امین اسدی و احمد الجبوری از شرایط بازی دورند و به خودباوری نیاز دارند. اگر چنین اتفاقی می‌افتاد قطعاً در نیمه دوم می‌توانستیم بازی را پیش‌بینی کرده و طبق برنامه آن را جلو ببریم.

سرمربی مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: باتوجه‌ به فضایی که تراکتور به ما داد، می‌توانستیم خودمان را صاحب موقعیت بکنیم و حتی به گل برسیم. بازیکنان حریف یک تا دو بار توپ را از روی خط بیرون کشیدند‌. به تمام بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و مقابل این تماشاگر عظیم سر تعظیم فرود آوریم. ان‌شاءالله در ادامه راه در کسب نتیجه موفق‌تر عمل کنیم.

وی گفت: با این فوتبالی که بچه‌ها بازی می‌کنند و جانی که می‌گذارند و انگیزه‌ای که برای پنج بازی باقی‌مانده دارند، قطعاً باید باور داشته باشیم و قبول بکنیم که این تیم در لیگ برتر بماند و می‌ماند. با این تلاشی که بچه‌ها می‌کنند، خدا به دل مردم مسجدسلیمان نگاه می‌کند‌. این بچه‌ها نیز به عشق مردم تمام وجود خود را می‌گذارند تا سهمیه خوزستان و شهر مسجدسلیمان حفظ شود.

مهاجری اضافه کرد: خط دفاعی ما درگذشته گل‌های زیادی دریافت کرده بود و عملکرد خوبی نداشت، اینکه برابر تراکتور موقعیت نمی‌دهد، یعنی تیم من کارش را درست انجام داده است. به تیم داوری هم خسته نباشید می‌گویم. حالا درباره بحث پنالتی بگویند داور اشتباه کرد، پنالتی نبود ... فقط می‌توانم به تیم داوری خسته نباشید بگویم، شاید از دید من آن صحنه پنالتی نباشد ولی از زاویه دید داور می‌توانست پنالتی باشد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پایان گفت: همان‌طور که من در تعویض و یا در چینش ترکیب می‌توانم اشتباه کنم، داور نیز می‌تواند اشتباهاتی داشته باشد. باید قبول کنیم یک روزی داوری به سود تیم من و نفت مسجدسلیمان است و یک روز به ضرر ماست. شاید امروز تصمیم داور و صحنه پنالتی به ضرر ما بود ولی چیزی از ارزش‌های جامعه داوری کم نمی‌کند.

دیدگاه‌ها