کد خبر : 1822586 | 13 اردیبهشت 1401 ساعت 23:52 | 7.2K بازدید | 8 دیدگاه

آلومینوم اراک – نساجی؛ فقط یک مسابقه فوتبال

سومین مصاف آلومینیوم اراک و نساجی در فصل جاری؛ اولین مسابقه در دور رفت لیگ برتر در استادیوم شهدای ساری برگزار شد که دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.

آلومینوم اراک – نساجی؛ فقط یک مسابقه فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، در این مسابقه که رسول خطیبی روی نیمکت تیم آلومینیوم اراک نشسته بود ابتدا نساجی بود که روی سانتر رضا جعفری و ضربه سر کریم اسلامی به گل رسید و در ادامه خطای شاهین طاهرخانی به روی اسماعیل شریفات ‌پنالتی برای آلومینیوم اراک به ارمغان آورد که رسول خطیبی، میثم مجیدی را راهی میدان کرد تا پشت ضربه پنالتی بایستد و بازی را به تساوی بکشاند.

و دومین مسابقه در استادیوم آزادی تهران در حضور پر شور تماشاگران دو تیم؛ چنین اجتماعی از سوی تماشاگران نساجی قابل پیش بینی بود چون آنها پیش از این بازی در مصاف با مس کرمان هم جلوه خاصی به سکوهای استادیوم آزادی داده بودند اما از سوی تماشاگران آلومینیوم اراک نه؛ تماشاگرانی که نشان دادند آلومینوم در اراک ریشه دوانده و تیم محبوبی است. از همه مهم‌تر اینکه تماشاگران آلومینیوم در پایان بازی با نساجی در یک حرکت اخلاق مدارانه تیم خود را تشویق کردند و بی هیچ هیاهویی سکوی استادیوم آزادی را ترک کردند. این بهترین رفتار در قبال بازی خوب شاگردان مهدی رحمتی در نیمه نخست بود که اگر از موقعیت‌ها بهره می‌بردند ممکن بود سرنوشت دیدار نهایی جام حذفی تغییر کند.

با همه حواشی پیش از بازی دیدار نساجی و آلومینیوم اراک؛ مسابقه فردای دو تیم تنها یک مسابقه فوتبال است. در مسابقه‌ای که برگ برنده آنها به‌طور حتم تماشاگران اراکی خواهند بود. آنها از ابتدای بازی تا انتهای مسابقه تیم خود را تشویق خواهند کرد و در صورت هر رخدادی به آرامی استادیوم را ترک خواهند کرد چون به‌خوبی می‌دانند فوتبال ادامه دارد. به خصوص برای تیمی که خوب بازی می‌کند. حال هیچ کس از حاشیه‌های پیش از بازی خوب نشد حتی شاهرخ بیانی به نمایندگی از کادر فنی نساجی از این اتفاقات ابراز تاسف و عذرخواهی کرد.

1709415

از قهرمان جام حذفی انتظار بازی زیباتر به نسبت بازی‌های گذشته می رود و آلومینیوم اراک که با از دست دادن یک موقعیت، خوب کنار آمده به دنبال کسب یک سه امتیاز مهم است تا به سوی نیمه بالای جدول قدم بردارد. پیش بینی می‌شود آلومینیوم اراک – نساجی بدون حساسیت فینال جام حذفی تبدیل به یکی از بازی‌های زیبای هفته بیست و پنجم شود. دو تیم که با حذف استقلال و پرسپولیس در جام حذفی نشان دادند می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. برد یا باخت؟ تیمی برنده است که بیشتر روی فوتبال متمرکز شود و از همه مهم‌تر با نتیجه کنار آید چون فوتبال ادامه خواهد داشت.

شاید خیلی ها منتظر واکنش تماشاگران اراکی باشند؟ آیا نیمکت آلومینیوم سمت نیمکت نساجی می‌رود؛ با توجه به اینکه نیمکت نساجی سمت نیمکت آلومینیوم در آزادی نرفت! ساکت الهامی و محمد نوازی چه برخوردی در ابتدای بازی و در جریان بازی با هم خواهند داشت با توجه به چالش‌های پیش آمده در بازی قبلی و... اما هیچ‌یک از این‌ها مهم و در سرنوشت بازی دخیل نیست و کمکی به فوتبال نمی‌کند. نتیجه را تلاش بازیکنان در زمین رقم می‌زند. همین و بس. دو تیم راه‌یافته به دیدار پایانی جام حذفی فردا باید ثابت کنند از هر نظر شایسته صعود به دیدار پایانی بودند.

دیدگاه‌ها