کد خبر : 1822587 | 13 اردیبهشت 1401 ساعت 23:59 | 16.8K بازدید | 7 دیدگاه

فصل بعد را متفاوت شروع می‌کنیم

ساغلام: هواداران نگران این فصل نباشند

ارطغرول ساغلام، سرمربی تراکتور گفت ناراحت هستیم که نتوانستیم بازی که جلو بودیم؛ حفظ کنیم و این مسابقه را برنده شویم.

ساغلام: هواداران نگران این فصل نباشند

به گزارش "ورزش سه"، ارطغرول ساغلام سرمربی تراکتور پس از تساوی برابر نفت مسجدسلیمان در نشست خبری بعد از بازی گفت: عید فطر را به همه مردم ایران و جهان اسلام تبریک عرض می‌کنم. امروز و پس از تعطیلات طولانی‌مدتی که داشتیم، به بازی‌ها برگشتیم و خوشحالیم که بازی خوبی را انجام دادیم. لذت بازی‌کردن را تجربه کردیم. به‌خاطر جایگاه تیم ما و حریف بازی خیلی مهمی انجام دادیم و طبیعتاً بازی چهارتیمی که پایین جدول هستند، بازی‌های خیلی سختی است.

سرمربی تراکتور گفت: ناراحت هستیم که نتوانستیم بازی که جلو بودیم را حفظ کنیم و این مسابقه را برنده شویم. از طرفی هم واقعاً خوشحالیم که حداقل در بازی‌ای که مقابل یکی از حریفان مستقیم خودمان در زمین نفت مسجدسلیمان انجام دادیم نباختیم. این تیم آخرین بازی خود را خارج از خانه برده بود و باروحیه ناشی از آن بازی و حمایت هوادارانشان قصد داشتند این بازی را برنده شود. می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم و این اتفاق هم افتاد‌.

ساغلام صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: تیم حریف واقعاً بازیکنان خوب، کادر فنی و سرمربی باتجربه‌ای دارند. امروز با نمایشی که در زمین داشتند این را به ما ثابت کردند و نشان دادند که جایگاهشان در جدول این نیست. ما در حال سپری کردن یک تغییراتی هستیم. بعد از مدت‌زمان طولانی با سیستم متفاوتی به بازی آمدیم. تراکتور اوایل فصل با سیستم ۵ دفاعه بازی کرده بود. اگر دقایق اول نیمه دوم را در نظر نگیریم، بر این باورم که در قسمت بزرگی از این مسابقه بازی خوبی انجام دادیم. از لحاظ و روانی چنین بازی‌هایی شرایط متفاوتی دارد.

1710632

او در ادامه گفت: ازیک‌طرف با حریفی بازی داشتیم که سه امتیاز از ما کمتر دارد و در جدول پایین ما است. اگر خدایی نکرده بازی را می‌باختیم از لحاظ امتیازی برابر می‌شدیم و این هم یک فشار روحی روانی روی تیم ما می‌شد. با اینکه وسط دونیمه در رختکن با بازیکنان دراین‌خصوص اکیداً صحبت کردیم، اما این فشار سبب شد شرایط بازی این‌گونه رقم بخورد و به همین دلیل گل خوردیم.

وی اضافه کرد: به اواخر لیگ امسال نزدیک می‌شویم. از اول فصل هم یک سری اهداف داشتیم. تیمی که از اول فصل کارش را با مشکلات شروع کرد و در یارگیری نتوانست خوب عمل کند و بعداً هم‌فشارهای مختلف روحی روانی به تیم وارد شد. ما هم سعی کردیم تیم را بالا ببریم.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: البته خیال هواداران راحت باشد زیرا این فصل را با همین بازیکنان به خیر می‌گذرانیم و برای فصل بعد با برنامه و تیم متفاوت کار را شروع خواهیم کرد. باتوجه‌به اینکه تیم از اول کار خوب بسته نشده و مشکلات اقتصادی که در یک مقطعی گریبان تیم را گرفته بود، یک فشار مضاعف روحی و روانی با تیم بود. ما سعی کردیم این فشار را کمتر کرده و وضعیت را بهتر کنیم. بازی قبلی که مهم بود را بردیم و این مسابقه را هم با مساوی تمام کردیم. سعی می‌کنیم در دیدار بعدی مقابل هوادار هم با پیروزی به پایان برسانیم. پس از آن برای چند بازی باقی‌مانده، بتوانیم وضعیت را بهتر کنیم.

ساغلام در پایان اضافه کرد: باتوجه‌به چند فصل گذشته که تراکتور یارگیری کرده بود و بازیکنان باکیفیت و ستاره‌ای که در تیم بودند، طبیعتاً یارگیری که امسال انجام شده، می‌تواند برای هواداران نماد یک تیم بی‌تجربه یا کم‌تجربه تبدیل کند. اما خیال هواداران راحت باشد. به دلیل یارگیری نامناسب و ناهماهنگی برخی مواقع به مشکل می‌خوریم اما برخی مواقع کارهای خوبی انجام می‌دهیم اما با همین نفرات این فصل را به خیروخوشی تمام کرده و برای فصل آینده هم برنامه خاصی داریم. به تیم حریف و بازیکنان خودم تبریک می‌گویم. برای نفت مسجدسلیمان نیز در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاه‌ها