کد خبر : 1822589 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 00:32 | 52.5K بازدید | 16 دیدگاه

قهرمانی توأمان با جشن ایسلندی؛

مهاجران افغانستانی فاتح شب پرشور فوتسال مشهد

جام فوتسال رمضان مشهد در شرایطی سه‌شنبه شب پرونده‌اش بسته شد، که تیمی متشکل از بازیکنان افغانستانی توانست جام قهرمانی را به‌دست آورد.

مهاجران افغانستانی فاتح شب پرشور فوتسال مشهد

به گزارش "ورزش سه" یکی از پرشورترین جام‌های رمضان در سراسر کشور همواره در سالیان گذشته در مشهد به همت معاونت سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد برگزار شده و سالن شهید بهشتی که جزو شاخص‌ترین سالن‌های فوتسال ایران است، میزبان تیم‌های قدرتمندی بوده که همواره برای تصاحب جام قهرمانی رقابت تنگاتنگی با یکدیگر داشته‌اند.

در شامگاه عید سعید فطر، دیدار فینال مسابقات فوتسال جام رمضان مشهد به میزبانی سالن شهید بهشتی به انجام رسید؛ جایی که خبری از محدودیت کرونایی نبود و سکویی خالی از تماشاگر به چشم نمی‌آمد و مهاجرین افغانستانی ساکن مشهد به مانند تمامی دیدارهای قبلی تیم‌شان «انرژی پلاس» از فاصله‌ای دور خود را به سالن رسانده بودند تا با تشویق‌هایشان تیم خود را به سمت قهرمانی سوق دهند.

1710636

نبرد انرژی پلاس و ساندویچ سرد صدف دو تیمی که توانسته بودند به فینال جام رمضان مشهد برسند در اوج هیجان و جذابیت دنبال شد و مهاجرین افغانستانی که تیم انرژی پلاس را شکل داده بودند توانستند جشن قهرمانی بگیرند و با برتری 4-1، عنوان قهرمانی رقابت‌ها را از آن خود کردند.

همه چیز درست بعد از سوت پایان مسابقه آغاز شد، جشن ایسلندی مهاجرین در سالن شهید بهشتی مشهد و در حضور پرشور هواداران خود، آن‌هم بعد از یک ماه فشرده و طاقت‌فرسا و عبور از مرحله گروهی و حذفی و سپس برتری قاطع در مسابقه فینال.

1710640

هر چند به‌واسطه برنامه‌ریزی انجام شده خبری از جشن قهرمانی و مراسم اهدای جام نبود و قرار است به‌صورت مجزا این مراسم به انجام برسد، اما زردپوشان انرژی پلاس هر چه در چنته داشتند رو کردند و جشنی باشکوه بعد از قهرمانی خود در جام رمضان مشهد گرفتند که شاید جالب‌ترین و پرشورترین جشن قهرمانی در ایران بعد از ایجاد پاندمی کرونا به شمار می‌رفت.

حضور لبالب تماشاگران روی سکوهای سالن شهید بهشتی و حمایت همه‌جانبه و بی‌وقفه‌شان از تیم مورد علاقه خود باعث شده بود تا شاید جذاب‌ترین مصاف فوتسالی سال مشهد به انجام برسد و در نهایت جشن ایسلندی و حلقه شادی حسن‌ختام قهرمانی زردپوشان انرژی پلاس در جام رمضان مشهد بود.

1710635
1710637
1710638

دیدگاه‌ها