کد خبر : 1822617 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 11:18 | 15.1K بازدید | 4 دیدگاه

رکورد جدید ستاره لیورپول؛ مانه جای دروگبا را گرفت

سادیو مانه، مهاجم لیورپول، با گلزنی برابر ویارئال رکورد جدیدی را به نام خودش به ثبت رساند.

رکورد جدید ستاره لیورپول؛ مانه جای دروگبا را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته برای برگزاری دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه خانگی ویارئال به مصاف این تیم رفت. 
آنها در نیمه اول با دو گل از تیم میزبان عقب افتادند اما در نهایت در نیمه دوم سه بار دروازه این تیم را باز کردند تا به لطف پیروزی 0-2 در دیدار رفت، در مجموع با نتیجه 2-5 از سد شاگردان اونای امری عبور کرده باشند. 
لیورپول حالا یک پای فینال لیگ قهرمانان است و باید برای شناختن حریفش در پاریس در انتظار نتیجه دیگر دیدار نیمه نهایی بین رئال مادرید و منچسترسیتی باشد. 

 

1626207


مانه شب گذشته یکی از بازیکنانی بود که موفق شد برای لیورپول گلزنی کند و با گلی که در این بازی به ثمر رساند، بالاتر از دیدیه دروگبا قرار گرفته و لقب بهترین گلزن آفریقایی لیگ قهرمانان در مراحل حذفی را از آن خود کرد. 
این بازیکن سنگالی حالا موفق شده 15 گل در مراحل حذفی لیگ قهرمانان به ثمر برساند تا از رکوردی که سال‌ها در اختیار دروگبا بود عبور کرده و به تنهایی در این جایگاه قرار بگیرد. 
محمد صلاح با 11 گل پس از مانه و این مهاجم سابق چلسی در جایگاه سوم قرار دارد و ساموئل اتوئو نیز با 10 گل در رده چهارم قرار گرفته است. 
با توجه به صعود لیورپول به دیدار فینال، مانه حالا این شانس را دارد که رکورد گل‌های زده خود در لیگ قهرمانان را افزایش داده و فاصله‌اش را با دیگر هم تیمی آفریقایی خودش بیشتر از این کند.

دیدگاه‌ها