کد خبر : 1822630 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 12:45 | 30.1K بازدید | 3 دیدگاه

فریاد کلوپ در رختکن: مثل لیورپول بازی کنید!

ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، راز درخشش این تیم در نیمه دوم بازی برابر ویارئال را فاش کرد.

فریاد کلوپ در رختکن: مثل لیورپول بازی کنید!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه خانگی ویارئال به مصاف این تیم رفت. 
آنها در حالی نیمه اول را به پایان بردند که در زمین حریف با دو گل عقب بودند و با توجه به پیروزی 0-2 در بازی رفت، همه چیز به تساوی کشیده شده بود. 
با این حال کلوپ توانست با صحبت‌هایی که بین دو نیمه با بازیکنانش انجام داد و تغییراتی که در نیمه دوم در ترکیب تیمش به کار گرفت شرایط را تغییر داده و در نهایت تیمش را با پیروزی 2-3 راهی دیدار فینال کند. 
فن دایک پس از پایان بازی به بی تی اسپورت گفت:« کلوپ بین دو نیمه به ما گفت فوتبال بازی کنید! به سبک لیورپول بازی کند، همانطور که تمام فصل بازی کرده‌ایم. توپ را در اختیار بگیرید، حرکات زیادی با آن انجام دهید و آن را پشت خط دفاعی بیاندازید. با سرعتی که ما داریم باید کاری ترکیبی انجام دهیم.»
این مدافع هلندی درباره عملکرد تیمش در نیمه دوم اضافه کرد:« ما باید نشان می‌دادیم که تا چه حد مشتاق رسیدن به دیدار فینال هستم. ما در نیمه دوم این اشتیاق را به خوبی نشان دادیم و بسیار خوب بازی کردیم.»
او درباره نمایش ضعیف لیورپول در نیمه اول اظهار داشت:« ما نتوانستیم فوتبال خوبی ارائه دهیم. وقتی توپ را داشتیم زیاد حرکت نکردیم و تصمیمات اشتباهی گرفتیم.»
محمد صلاح نیز با اشاره به صحبت‌های مهم کلوپ بین دو نیمه گفت:« کلوپ بین دو نیمه با ما حرف زد. ما تیمی درجه یک هستیم و شخصیت بسیاری در رختکن وجود دارد. به همین دلیل توانستیم شکست 0-2 را جبران کنیم. او در طول وقفه بین دو نیمه بیشتر حرف زد و در پایان صدایش تبدیل به فریاد زدن شده بود.»

دیدگاه‌ها