کد خبر : 1822635 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 13:30 | 19.7K بازدید | 2 دیدگاه

تمجید سرمربی آلمانی از جو ورزشگاه سرامیکا

کلوپ: ویارئالی‌ها دیوانه‌کننده بودند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از جو ایجاد شده توسط هواداران ویارئال تمجید کرد.

کلوپ: ویارئالی‌ها دیوانه‌کننده بودند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته برای برگزاری دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه خانگی ویارئال به مصاف این تیم رفت. 
شاگردان اونای امری با این که در نیمه اول 0-2 از حریف پیش بودند اما در نیمه دوم سه گل از این تیم دریافت کرده و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 2-5 شکست خوردند تا از رسیدن به فینال بازبمانند. 
با این حال هواداران حاضر روی سکوها پس از بازی نیز همچنان در ورزشگاه مانده و به تشویق بازیکنان تیم خودشان پرداختند تا از بازی درخشان آنها و همچنان صعود غیرمنتظره این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان تقدیر کرده باشند. 
کلوپ که با وجود تمام مشکلات به وجود آمده برای تیمش از جو این ورزشگاه لذت برده بود پس از پایان بازی گفت:« ما در خیابان‌های کوچک این شهر حرکت کردیم و با خودمان گفتیم که شهر بزرگ متفاوت است اما کاری که آنها در اینجا می‌کنند دیوانه‌کننده است. هواداران واقعا عالی هستند.»
او همچنین با اشاره به شرایط این ورزشگاه اضافه کرد:« فکر می‌کنم آنها ورزشگاه بسیار خوبی دارند. البته باید به این نکته اشاره کنم که بازی در چنین ورزشگاهی در آلمان ممکن نیست چون سقف آن بسیار کوچک است.»
داشتن سقف کامل در ورزشگاه‌ها جز موارد اجباری در فوتبال حرفه‌ای آلمان به حساب می‌آید. این در حالی است که 21872 نفر شب گذشته در هوای آزاد شاهد تقابل لیورپول و ویارئال بودند. کلوپ گفت:« جو این ورزشگاه بسیار عالی بود.»

دیدگاه‌ها