کد خبر : 1822636 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 13:34 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

می خواهیم رده چهارم را حفظ کنیم

کعبی: گلر های ما دلمان را قرص می کنند

مدافع مس از اینکه جایگاه چهارمی را پس گرفتند ابراز خوشحالی می کند‌‌.

کعبی: گلر های ما دلمان را قرص می کنند

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در دیدار با فجر سپاسی به پیروزی رسید تا به نوعی شکست های اخیر را جبران کرده باشد.

عقیل کعبی در مورد پیروزی دو بر یک مقابل فجر سپاسی به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر بعد از این چند هفته که بدشانسی های زیادی آوردیم، توانستیم اولین بازی خانگی را با حضور هواداران ببریم، برد دلچسبی بود و به این برد نیاز داشتیم.
او در مورد عملکرد داوری و کارت زردی که در دقیقه دو  گرفت ادامه داد: داوری مشکل نداشت و به نظرم بی اشتباه نه کم اشتباه بود و به درستی کارت زرد گرفتم.
مدافع مس در مورد گل زودهنگامی که از فجر دریافت کردند توضیح داد: گل بدی دریافت کردیم. ما در چند بازی اخیر شاید یک یا دو موقعیت می دهیم و از شانس بد ما یکی از آن دو موقعیت گل می شود.
کعبی در مورد شکست های اخیرشان عنوان کرد: در بازی با تراکتور و ذوب قطعا باید برنده بازی می شدیم ولی بدشانسی اجازه این کار را نمی داد. در بازی با نساجی باید بهتر از این بودیم تا بتوانیم امتیاز لازم را بگیریم.
کعبی در مورد دیدار با تیم سرآسیایی که سال گذشته مربی خودش بوده اضافه کرد: آقای سرآسیایی سال قبل خیلی به تیم کمک کرد و از نظر من مرد بزرگی است. برایشان آرزوی موفقیت دارم و مطمئن هستم فجر را در لیگ حفظ می کند.
وی به عنوان کسی که جلوی فایز الرشیدی بازی می کند در مورد عملکرد خوب این دروازه بان در بازی شب گذشته گفت: فایز گلر بسیار خوبی است و سال اولی است که در لیگ ایران بازی می کند و عملکرد خوبی داشته. در کنار او داوود نوشی هم گلر خوبی است و ما دو دروازه بان بسیار خوب داریم.
بازیکن مس در مورد حضور آقای گل در تیمشان گفت: منشا سال خوبی را تا به این جای فصل سپری کرده، امیدواریم بتواند همین عملکرد را ادامه بدهد و خوشحالم هم آقای گل و هم آقای پاس گل در تیم ما حضور دارند.
کعبی در پایان در مورد بازگشت به رده چهارم جدول افزود: با زحماتی که کادر و بازیکنان کشیدند توانستیم باز به رده چهارم برگردیم. ما بعد از حذفی تمرینات بسیار خوبی داشتیم و جواب هم گرفتیم. امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم و دل مردم رفسنجان را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها