کد خبر : 1822638 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 13:38 | 16.1K بازدید | 1 دیدگاه

استوری جالب بازیکنان مس برای محمد ربیعی

تیم مس رفسنجان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر با شکست دو بر یک فجر سپاسی، 38 امتیازی شد و موقتا به رده چهارم جدول صعود کرد.

استوری جالب بازیکنان مس برای محمد ربیعی

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت به روزهای برد آنهم در روز عید سعید فطر اتفاق خوبی برای محمد ربیعی و شاگردانش بود. به خصوص بعد از حواشی که تیم در هفته های گذشته پشت سر گذاشت؛ حواشی که به دنبال چند شکست تیم در لیگ برتر و هم چنین جام حذفی در برابر تیم دسته دومی خلیج فارس ماهشهر ایجاد شد. در حالی که نمی توان کتمان کرد کارنامه محمد ربیعی در تیم مس رفسنجان قابل ذکر و تحسین است و ممکن است تا سال های سال توسط هیچ مربی ای تکرار نشود.

محمد ربیعی در فصل اول حضور در مس رفسنجان این تیم را قهرمان لیگ یک کرد و به لیگ برتر آورد و فصل گذشته به همراه این تیم در اولین فصل حضور در لیگ برتر به رتبه تک رقمی دست پیدا کرد. هشتم با 39 امتیاز. و این فصل در حالی که 5 هفته به پایان لیگ برتر باقی مانده تیم به یک امتیازی فصل گذشته رسیده و در صورت کسب یک امتیاز از 15 امتیاز باقی مانده امتیازات تصاحب شده در فصل گذشته را تکرار خواهد کرد. و البته پیش بینی می شود تیم در پایان فصل به مقامی بهتر از فصل گذشته دست یابد با توجه به فاصله ای که با دیگر تیم ها ایجاد کرده و در بدترین شرایط مس در پایان فصل در جمع 6 تیم بالای جدول قرار می گیرد و این برای مس رفسنجان یک افتخار بزرگ خواهد بود و با شخصیتی که به خاطر نتیجه گیری به دست آورده حالا می تواند برای رسیدن به برنامه های بزرگ تر از جمله کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی کند.

در پایان مصاف مس با فجر سپاسی نارنجی پوشان رفسنجان استوری مشترکی در حمایت از محمد ربیعی سرمربی جوان خود منتشر کردند؛boss  به معنی رییس.

1710730

دیدگاه‌ها