کد خبر : 1822639 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 13:42 | 23.7K بازدید | 1 دیدگاه

دریبل بدی که هافبک تکنیکی تراکتور خورد؛

نوستالژی معکوس سامان؛ به قیمت یک گل!

گل تساوی نفت مسجد سلیمان مقابل تراکتور روی یک حرکت تکنیکی زیبا به ثمر رسید.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور شب گذشته در یک تقابل شش امتیازی برای بقا در خانه نفت مسجد سلیمان به تساوی یک بر یک رسید. این تیم با گل دقایق پایانی محمد عباس زاده برنده راهی رختکن شد ولی در نیمه دوم گل مساوی را دریافت کرد.

شاگردان مهاجری در نیمه دوم با چهره ای تهاجمی وارد زمین شدند تا هر طور شده گل خورده را جبران کنند. آنها بعد از این که مثل نیمه اول چند موقعیت را از دست دادند، بالاخره در دقیقه 55 دروازه میهمان را باز کردند.

در دهمین دقیقه از نیمه دوم مجید عیدی با یک حرکت زیبا از سمت راست در موقعیت ارسال توپ قرار گرفت. سانتر دقیق او درون محوطه جریمه به هاشم‌نژاد رسید و این بازیکن با شوتی سر ضرب و چکشی، توپ را به تور دروازه تراکتور چسباند و کار را به تساوی کشاند.

در صحنه گل نفت مسجد سلیمان، سامان نریمان جهان دریبل بدی از بازیکن حریف خورد. عیدی توپ را روی ارسال بلندی که خیلی خطرناک نبود، بدون کنترل و با یک دریبل زیبا از هافبک باتجربه تراکتور عبور داد. حرکت تکنیکی بازیکن نفت به قدری سریع و ماهرانه بود که نریمان جهان فرصت عکس العمل پیدا نکرد و بقیه ماجرا که به گل ختم شد.
1710725

نریمان جهان که به ویژه در دوران نخست حضورش در تراکتور بارها با حرکات تکنیکی خود گل های مهمی در بازی های بزرگ برای این تیم به ثمر رسانده بود، شب گذاشته دریبل بدی از بازیکن جوان نفت خورد تا نوستالژی آن دوران به صورت معکوس برایش زنده شود.

دیدگاه‌ها