کد خبر : 1822642 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 14:06 | 6.3K بازدید | 1 دیدگاه

مس با مثبت هشتصدنفر میزبان استقلال و گل‌گهر؛

اولین حضور هواداران مس رفسنجان در لیگ برتر (عکس)

هواداران مس رفسنجان که باتوجه به شرایط کرونایی حتی صعود تیم‌شان به لیگ برتر را از نزدیک ندیده بودند بعد از ۲۷ ماه در ورزشگاه حاضر شدند.

به گزارش "ورزش سه"، حضور هواداران مس رفسنجان کلید پایان ناکامی‌های این تیم بود. مسی‌ها که در پنج هفته آخر لیگ سه باخت و دو تساوی را تجربه کرده بودند این بار در حضور هواداران خود در ورزشگاه شهدای صنعت مس جشن پیروزی گرفتند.

مس که دومین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند در سالی که صعود کرد از جشن گرفتن با هواداران خود به دلیل وضعیت کرونایی محروم بود. هواداران نارنجی‌پوش مس مقابل فجرسپاسی پس از ۲۷ ماه در ورزشگاه حاضر شدند.

در ورزشگاه ۲۰۰۰ نفری شهدای مس رفسنجان حدود ۸۰۰ بلیت فروخته شد و در کمتر از یک ساعت هواداران رفسنجانی بلیت سکوهای موجود را خریدند. این هواداران برای اولین بار در لیگ برتر بازی تیم‌شان را از نزدیک دیدند و حتی وقتی تیم‌شان عقب افتاد دست از حمایت نکشیدند.

این هواداران که در آخر بازی با برد تیم‌شان سرخوش بودند، محمد ربیعی را که باعث صعود مس شده و اکنون این تیم را به رده‌های بالای جدول رسانده به شدت تشویق کردند و ربیعی نیز با رفتن به سمت آنها پاسخ محبت‌ آنها را داد.

مس رفسنجان در پنج بازی باقی‌مانده دو بازی خانگی دیگر دارد. یکی از این بازی‌های خانگی دربی کرمان با گل‌گهر است و بعد از آن نیز در یک بازی فوق حساس باید از استقلال میزبانی کنند و شاید سرنوشت قهرمان لیگ هم در این شهر رقم بخورد. با حضور این تماشاگران مس می‌تواند میزبانی‌های جذاب‌تری در این دو بازی حساس داشته باشد.
17107311710732171073317107341710735

دیدگاه‌ها