کد خبر : 1822657 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 16:39 | 11.3K بازدید | 10 دیدگاه

ونگر: عملکرد صلاح و مانه فوق العاده و ترسناک است

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، تحت تاثیر درخشش محمد صلاح و سادیو مانه قرار گرفته است.

ونگر: عملکرد صلاح و مانه فوق العاده و ترسناک است

به گزارش"ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف ویارئال رفت و موفق شد با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
به این ترتیب، شاگردان یورگن کلوپ موفق شدند به لطف پیروزی 0-2 در بازی رفت، با نتیجه 2-5 در مجموع دو بازی رفت و برگشت از سد ویارئال عبور کرده و راهی دیدار فینال شوند. 
صلاح و مانه شب گذشته بار دیگر عملکرد خوبی را در ترکیب تیم‌شان به نمایش گذاشتند و این مهاجم سنگالی لیورپول بود که موفق شد گل پیروزی‌بخش این تیم را وارد دروازه حریف کرده و خیال هواداران این تیم را راحت کند. 

 

1705658


این دو بازیکن در چند ماه اخیر دو بار با تیم‌های ملی مصر و سنگال روبروی یکدیگر قرار گرفته‌اند که یکی در فینال جام ملت‌های آفریقا و دیگری در پلی‌آف انتخابی جام جهانی بوده است. برنده هر دوی این دیدارها نیز تیم سنگال با حضور مانه بود. 
آرسن ونگر در تمجید از نمایش لیورپول در  مسیر صعودش به فینال لیگ قهرمانان به این دو بازیکن اشاره کرده و به بین اسپورت گفت:« به صلاح و سادیو مانه نگاه کنید که در فینال جام ملت‌های آفریقا روبروی هم قرار گرفتند. کاری که آنها از زمان بازگشت‌شان انجام داده‌اند فوق العاده و ترسناک است.»
او با اشاره به انتقادهای مربیان و بازیکنان از فشردگی بازی‌های باشگاهی اروپا اضافه کرد:« ما در اروپا از این موضوع گلایه داریم که بازی‌های زیادی را برگزار می‌کنیم اما آنها هرگز کلامی در این باره صحبت نمی‌کنند. مانه امشب در تمامی نقاط زمین حضور داشت و هرگز شکایتی از این موضوع نداشته است.»

دیدگاه‌ها