کد خبر : 1822017 | 09 اردیبهشت 1401 ساعت 17:43 | 14.1K بازدید | 4 دیدگاه

لیورپول خانه ما شده

کلوپ: امیدوارم صلاح و مانه مثل من تمدید کنند

یورگن کلوپ ابراز امیدواری کرد تا سادیو مانه و محمد صلاح نیز قراردادشان را تمدید کنند.

کلوپ: امیدوارم صلاح و مانه مثل من تمدید کنند

به گزارش "ورزش سه"، فردا در سنت جیمز پارک، نیوکاسل میزبان لیورپول است. نیوکاسل که در دور رفت یکی از قعرنشینان بود، با تغییر مالکیت و تزریق مالی خوب، توانست به خوبی خود را تقویت کند و با هدایت ادی هاو به رتبه نهم رسیده است. لیورپول هم که با یک امتیاز اختلاف نسبت به سیتی در رده دوم قرار دارد، قطعا برای پیروزی پای به میدان خواهد گذاشت. 4 هفته به پایان، هر بازی حکم فینال را برای قرمزها دارد. تیم تحت هدایت یورگن کلوپ، این روزها در بهترین فرم قرار دارد.

1709651

 

سرمربی آلمانی لیورپول در نشست خبری بازی گفت:« نیوکاسل با حرکتی هوشمندانه، بازیکنان جدید آورد و حالا تیم با ثباتی هستند. بازی فردا مثل همان بازی‌ای که اوریگی دقیقه آخر گل زد و تمام استادیوم روی هوا بود، سخت خواهد بود. ادی هاو نقش زیادی در فرم خوب این روزهای نیوکاسل دارد. آن‌ها یکی از آنالیزورهای ما(مارک لیلند) را جذب کرده‌اند که برایشان مهم بوده است. مارک، اگر این مصاحبه را می‌بینی، ما بعد از رفتن تو کاملا متفاوت بازی می‌کنیم(با خنده).»

تمدید قرارداد:«در چند سال اخیر، لیورپول خانه‌ی ما شده است. برای همین است که می‌خواهیم تا طولانی‌ترین زمانی که معقول است، اینجا بمانیم. عاشق این جا هستیم و می‌خواهیم تا بیش‌ترین زمان ممکن، موفقیت کسب کنیم. این قرارداد برای طرفین خوب است و هم‌چنین به ما در پنجره‌ی نقل و انتقالاتی کمک می‌کند. نمی‌توان موفقیت را تضمین کرد اما پایداری را چرا. برای من، لیورپول جایی است که الان باید باشم. این باشگاه گزینه‌های زیادی به شما می‌دهد و اینجا هیچ‌وقت دست از پیشرفت کردن بر نمی داریم.»

1709655

 

شاد و پرانرژی پس از تمدید قرارداد:« انرژی‌ام را از دست نداده بودم که پس بگیرم‌. همه ما، کادرفنی و بازیکنان رابطه‌ی بسیار خوبی باهم داریم و اکنون حس می‌کنیم وسط یک کار بزرگ هستیم و تلاش می‌کنیم تا به مکانی خوب(بهترین نتیجه برای پایان فصل) برسیم.»

مصدومان:« کرتیس جونز و کوستاس مشکلاتی داشتند. کوستاس برگشته اما کرتیس نه. بابی فیرمینو هم برای فردا در دسترس نخواهد بود. او هنوز با ما تمرین نکرده، اما مصدوم دیگری نداریم.»

تمدید با صلاح و مانه:« با هر دو بازیکن رابطه خوبی دارم اما این، مسئله‌ی آن‌هاست. فکر می‌کنم هر دو نیاز به فکر کردن دارند اما در کل حس می‌کنم شرایط بسیار خوبی دارند. اگر امضای من برای آن‌ها نشانه‌ی مثبتی است، پس عالی است، اما فکر نمی‌کنم اینقدر تاثیرگذار باشد. فقط می توانم امیدوار باشم که تمدید کنند.»

دیدگاه‌ها