کد خبر : 1822707 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 21:18 | 8.9K بازدید | 3 دیدگاه

مهاجم خود را به‌دلیل مصدومیت نداشتیم

تارتار: از هواداران ذوب آهن عذرخواهی می‌کنم

مهدی تارتار می‌گوید تیم او موقعیت‌هایی برای گلزنی به حریف داشت.

تارتار: از هواداران ذوب آهن عذرخواهی می‌کنم

به گزارش ورزش سه، سرمربی ذوب آهن پس از باخت مقابل هوادار در نشست خبری حاضر شد و درباره بازی گفت: ما بازی را بد شروع کردیم و در ۱۰-۱۵ دقیقه اول بازی بچه‌ها واقعا سردرگم بودند. یکی دو موقعیت نصیب تیم هوادار شد که خیلی خوب و دونده و با انگیزه ظاهر شدند. به آنها تبریک می‌گویم. بعد از ۱۰-۱۵ دقیقه بازی متعادل شد و ما موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای داشتیم.

وی افزود: با شروع نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردیم و سیستم را تغییر دادیم. بازی تحت کنترل ما بود تا اینکه روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم. ما می‌دانستیم تیم هوادار به‌خاطر وجود معین عباسیان در ضربات ایستگاهی واقعا خطرناک هستند و خیلی هم تاکید کرده بودیم که اطراف هجده قدم خطا نکنیم اما متاسفانه داور فریب بازیکن حریف را خورد و یک خطای بی مورد گرفت و یک فعل و انفعالی بعد از آن خطا رخ داد و تیم هوادار به گل رسید و توانست از گلش به‌خوبی محافظت کند.

تارتار با اشاره به تاثیر تعطیلی‌های لیگ روی عملکرد ذوب آهن تصریح کرد: ما امروز خوب نبودیم و در مجموع تیم هوادار بهتر از ما بود. به آنها تبریک می‌گویم. شرمنده هواداران‌مان شدیم که این‌همه راه آمدند و از ما حمایت کردند‌. واقعا از آنها عذرخواهی می‌کنیم؛ فوتبال ادامه دارد و متاسفانه وقفه‌ها به تیم ما ضربه زد و هم در بازی قبل و هم در این بازی شرایط خیلی خوبی نداشتیم اما قبل از آن واقعا تیم‌مان انسجام خوبی را پیدا کرده بود. این بازی برایمان تمام شده و برای بازی‌های آینده تلاش می‌کنیم.

تارتار در واکنش به خالی بودن جای یک مهره زهردار در این بازی و عملکرد ضعیف خالقی‌فر گفت: ما هم مصدوم داشتیم و هم محروم. دو بازیکن ما در خط دفاع و دروازه محروم بودند و سعید باقرپسند هم مصدوم بود و تازه شرایط او خوب شده و توانستیم در نیمه دوم از او استفاده کنیم. رضا خالقی‌فر هم تلاشش را کرد و خوب بازی کرد. تیم هوادار کلا دونده و جنگنده است و ساختار دفاعی خوبی دارد؛ در این فصل خوب دفاع کردند و جنگیدند و کمتر به حریف موقعیت داده‌اند.

تارتار در پایان در مورد حضور قاسم حدادی‌فر در ذوب آهن گفت: من همیشه گفته‌ام درِ باشگاه ما به روی قاسم باز است و خودش باید تصمیم بگیرد. ما از حضور او استقبال می‌کنیم.

دیدگاه‌ها