کد خبر : 1822708 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 21:19 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

از تیمی امتیاز گرفتیم که باید به آن افتخار کنیم؛

عنایتی: این عصا شاید برای بازیکنانم دردسرساز شود!

سرمربی هوادار تهران به تعریف و تمجید از حریف امروز تیمش پرداخت و به بازیکنان خود خسته نباشید گفت.

عنایتی: این عصا شاید برای بازیکنانم دردسرساز شود!

به گزارش "ورزش سه" رضا عنایتی، سرمربی جوان هوادار تهران بعد از پیروزی برابر ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم بازی سنگینی را بردیم، بعد از وقفه طولانی که در لیگ بود، مقداری نگه داشتن بچه‌ها در فرم بازی سخت بود؛ غیر از 15-20 دقیقه که ما بازی را کاملاً به‌خاطر غافلگیری روی توپ‌های بلند از دست دادیم، بچه‌هایمان به خودباوری خوبی رسیدند.

عنایتی با تمجید از تیم ذوب‌آهن گفت: از تیمی امتیاز گرفتیم که باید به آن افتخار کنیم، تیمی که نایب قهرمانی آسیا و سبقه بسیار زیادی دارد، تیمی که بسیار دوست‌داشتنی است؛ من واقعا به تیم ذوب‌آهن خسته نباشید می‌گویم و برای کادرفنی‌شان آرزوی موفقیت دارم. ما انگیزه‌مان را برای 5 بازی پیش‌رو حفظ خواهیم کرد.

سرمربی هوادار با اشاره به مشکلات مالی تیمش گفت: چیزی که ما را اذیت می‌کند، رفتن در رختکن است، چون شرایط مالی‌مان در وضعیت خوبی نیست و بچه‌هایمان دغدغه دارند و این واقعا روی کارمان تاثیرگذار است. می‌بینید که بچه‌هایمان با تمام وجود کار می‌کنند و مصاحبه هم در هیچ جایی ندارند. من آرزو می‌کنم که هیئت‌مدیره‌مان و مدیرعامل‌مان زودتر مشخص شوند چون من اصلا اطلاعی از این موضوع از اول فصل ندارم.

وی افزود: من فکر می‌کنم روندی که از ابتدای فصل داشتیم، کماکان داریم به همان سبک جلو می‌رویم؛ از شخص آقای میری تشکر می‌کنم، چند روز قبل با من تماس گرفتند و روحیه خیلی خوبی دادند. انشالله که در چند روز آینده بتوانیم به بچه‌ها پرداختی داشته باشیم و با روحیه بیشتر 5 بازی دیگر را هم انجام بدهیم.

رضا عنایتی درباره میزان دریافتی بازیکنان تیمش گفت: مبلغ قرارداد بازیکنان ما مبلغ بالایی نیست؛ دریافتی بازیکنان‌مان 30 درصد و 25 درصد بوده تا این اواخر که 50 درصد شده است؛ امیدوارم که شرایط خوبی ایجاد شود که مطمئنم در این هفته رخ خواهد داد.

عنایتی درباره مصدومیت پایش توضیح داد: خودم را خیلی کنترل کردم، بعضی وقت‌ها واقعا یادم می‌رود که اصلا شرایط چگونه است؛ انشالله دو هفته دیگر ما را تحمل کنید تا عصایمان را کنار بگذاریم. چون این عصا اگر برای خودم دردسرساز نشود، شاید برای بازیکنان دردسر بسازد (باخنده).

سرمربی هوادار درباره خوش‌یمن بودن ورزشگاه دستگردی تهران گفت: ما بزرگ‌ترین ضربه‌ای که از ابتدای فصل خوردیم، بحث زمین بود؛ تیم ما تیمی است که بلند بازی کردن اصلا بلد نیست، تیم‌های که جلوی ما بلند بازی می‌کنند، تیم‌مان را دچار چالش می‌کنند. ما اصلاً خودمان بلد نیستیم و زمینی را لازم داریم که بتوانیم کارهای تاکتیکی‌مان را انجام بدهیم، الحمدالله از زمانی‌که به زمین دستگردی آمدیم، شرایطمان خیلی بهتر شده است. جا دارد از همه مسئولانی که محبت کردند تشکر کنم.

دیدگاه‌ها