کد خبر : 1822727 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 22:45 | 27.5K بازدید | 5 دیدگاه

برخورد کنید تا این مسائل از فوتبال جمع شود

رحمتی: بعد از محرومیت من این داستان‌ها تمام شد

سرمربی آلومینیوم پس از بازی با نساجی نسبت به عدم رسیدگی به پرونده‌ها و شکایات گلایه کرد.

رحمتی: بعد از محرومیت من این داستان‌ها تمام شد

به گزارش ورزش سه، مهدی رحمتی پس از تساوی مقابل نساجی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و گفت: اگر بخواهم راجع به بازی تیم خودمان صحبت کنم کسانی که بازی را ندیدند می‌گویند که اینها از خود متشکر هستند و از خودشان تعریف می‌کنند. من فکر می‌کنم اگر کارشناسان فوتبال درباره تیم ما در دو بازی اخیر صحبت کنند صحبت‌هایشان گویای همه چیز است. تیمی که بتواند در دو تا ۹۰ دقیقه بالای ۱۷-۱۸ خلق موقعیت گل داشته باشد و 6 ضربه به تیر دروازه بزند و موقعیت گل کمی به حریف بدهد فوتبال قابل قبولی ارائه داده است.

او در ادامه گفت: من فقط می‌خواهم درباره بازیکنانم صحبت کنم. بعد از بازی به رختکن رفتم و از همه آنها تشکر کردم. درود به شرفشان؛ نانی که سر سفره پدر و مادرشان خورده‌اند واقعا حلال بوده است که این‌قدر با وجود و با غیرت بازی می‌کنند و تمام خواسته‌های ما را در زمین انجام می‌دهند. ما امروز مساوی کرده بودیم و همه در رختکن ناراحت بودند چون نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم اما من از آنها تشکر کردم و افتخار می‌کنم به اینکه با این مجموعه کار می‌کنم.

سرمربی آلومینیوم افزود: من دوست دارم همه چیز فوتبالی باشد و این مسئله برای من خیلی مهم است. فکر می‌کنم برخوردی در هجده قدم با آقای فخرالدینی بود که وقتی میلاد آمد آب بخورد پرسیدم با تو برخورد کرد و گفت نه آقا سید. واقعا آدم باید به داشتن چنین بازیکنی افتخار کند. چه‌بسا دیگران باشند می‌گویند خودتان را زمین بیندازید اما این بازیکن نشان می‌دهد که نانی که سر سفره زن و بچه‌اش می‌برد حلال است و من به داشتن این تیم افتخار می‌کنم. شاید یکی از خوش شانسی‌های من بوده باشد که خدا سرنوشتم را طوری رقم زد که به این مجموعه بیایم و کنار این بچه‌هایِ مرد قرار بگیرم و بتوانیم این راه را خوب پیش برویم. واقعا کلمه مرد برازنده اینها است.

1710862

رحمتی در مورد جو استادیوم در بازی امروز گفت: مردم ما می‌فهمند و با هوش هستند.‌ اتفاقاتی در حال رخ دادن است که نه زیبنده فوتبال ما، نه زیبنده مسئولان برگزاری مسابقات و نه زیبنده سازمان لیگ است. در دربی ۳-۲ که آقای فغانی من را اخراج کرد ما به رختکن آمدیم و بعد از بازی که تماشاچی‌ها رفتند و من رفتم و به خانه رسیدم و زنگ زدم و بچه‌ها در را باز کردند، دو سه ساعت از زمان بازی گذشته بود و خانمم در را باز کرد و گفت چهار جلسه محروم شدی‌ ولی آیا به اتفاقات بازی استقلال در جام حذفی، مس کرمان و اتفاقات بازی ما رسیدگی شد؟ امروز در شهر خودمان این رفتار با ما شد. این مردم می‌فهمند. ما اگر با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌ها و بی نظمی‌ها و بی تربیتی‌ها سر زمان خودش برخورد کردیم؛ مطمئن باشید برای منِ مهدی رحمتی درس عبرت می‌شود اما اگر برخورد نکردیم این‌طور نمی‌شود. این مسائل چرا در فوتبال ما جمع نمی‌شود؟ چون هیچکس درس عبرت دیگران نیست. روز دربی که من اخراج شدم چهار جلسه محرومم کردند و من را درس عبرت بازیکنان کردند اما بعد از آن هیچ اتفاقی نیفتاد؛ تازه اخطاری هم که گرفته بودم فوتبالی بود و برخورد و داستانی وجود نداشت.

رحمتی تاکید کرد: تا زمانی که در فوتبال ایران با ناهنجاری و بی اخلاقی‌ها مماشات کنید ثمره آن همین می‌شود. دقیقا عدم رسیدگی کمیته انضباطی به پرونده حریف ما باعث این اتفاقات روی سکوها شد. من مخالف این داستان‌ها هستم و زمانی که اولین شعار را دادند رفتم و از آنها خواهش کردم اما مردم می‌فهمند. تبعیض چرا و تا کی؟ ما از بازی قبل تا الان پنج شکایت کردیم. به ما گفتند که شما پول را کامل واریز نکردید. یعنی چه؟ من در دربی کارت قرمز گرفتم کسی پول واریز کرد که در چهار ساعت من را چهار جلسه محروم کردند؟ اینها مقداری ناهماهنگی است. ما با مماشات و من بمیرم تو بمیری لیگ را جمع می‌کنیم و در نهایت هم هیچ اتفاق خوبی برای فوتبال ما رخ نمی‌دهد. جالب‌تر اینکه رای این دوستان زمانی می‌آید که تایم تعلیقی آنها تمام شود.
وی با انتقاد از عدم اجرای قوانین گفت: مسائل دیگر هم هست که می‌توانم درباره آن صحبت کنم اما نمی‌شود چون دیواری کوتاهتر از دیوار ما نیست؛ ما را فردا محروم می‌کنند. من باید کنار بازیکنانم باشم. من چهار کارته و محروم هستم. جایم کجاست؟ جایگاه شیشه‌ای نه یک سکوی ۵۰۰ نفره‌. من بالاخره باید بفهمم که اشتباه کردم و باید جریمه شوم. مگر می‌توانم به رختکن بروم؟ قبل از بازی در رختکن بودند، وسط بازی در رختکن بودند، آخر بازی هم در رختکن بودند. آقای جلال مرادی می‌گوید من قانون هستم اما قانون باید اعمال شود نه اینکه گزارش بدهید. به‌خاطر همین که اعمال نمی‌شود همه کارشان را انجام می‌دهند و می‌گویند یک جریمه مالی می‌دهید. تا زمانی که قانون برای همه یکسان نباشد این فوتبال هیچ پیشرفتی نخواهد کرد.

رحمتی در پایان گفت: در آخر صحبت‌هایم باید بگویم شرمنده این تماشاچی‌های خوب‌مان هستم. ما دوست داریم هواداران‌مان را در لیگ برتر کنارمان داشته باشیم؛ از آنها خواهش می‌کنم سعه صدر بیشتری داشته باشند و درگیر جو بازی نشوند. ما زمان‌هایی از بازی را واقعا از دست دادیم. بخشی را به‌خاطر تیم حریف و بخشی را به‌خاطر هواداران خودمان؛ باید کنار ما باشند. ما به آنها نیاز داریم. انشاالله در ادامه راه سعی می‌کنیم بهتر و بهتر شویم. امروز یک ماه و بیست روز است که من در شهر اراک و در خدمت باشگاه خوب و بزرگ آلومینیوم هستم. مطمئنا در ادامه روند کاری‌مان بهتر می‌شویم و اتفاقات بهتری برایمان رخ می‌دهد. ظرف دو سال این تیم یک صعود به لیگ برتر و یک صعود به فینال جام حذفی داشته است. این بچه‌ها زحمت کشیده‌اند و این نتایج با زحمت بازیکنان و حمایت مسئولان بوده است که این جایگاه و شخصیت برای این تیم در فوتبال ایران به‌وجود آمده است. دست به دست بدهیم؛ قطعا جای این تیم بالاتر از این حرف‌ها است و در سال‌های آینده می‌تواند جزو سه تیم بالای جدول هم باشد.

دیدگاه‌ها