کد خبر : 1822775 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 10:50 | 40.1K بازدید | 7 دیدگاه

نجات بزرگ هفته در نقش‌جهان

تکلی که مانع از برد بزرگ استقلال در اصفهان شد

رودی ژستد می‌توانست با باز کردن دروازه سپاهان، سه امتیاز ارزشمند را برای تیمش فراهم کند.

تکلی که مانع از برد بزرگ استقلال در اصفهان شد

به گزارش "وزرش سه"، استقلالی‌ها به‌خوبی می‌دانستند که پیروزی در اصفهان می‌تواند حکم قهرمانی آنها را امضا کند. اتفاقی که نیمه دوم و شاید به دلیل خستگی بازیکنان سپاهان به سبب انجام بازی‌های فشرده در لیگ قهرمانان آسیا می‌توانست رخ دهد ولی بخت با شاگردان مجیدی یار نبود.

مهم‌ترین بخت استقلال برای گلزنی به دقیقه 55 دیدار روز گذشته برمی‌گردد. جایی که رودی ژستد تا مرز باز کردن دروازه رشید مظاهری نیز پیش رفت ولی حضور به‌موقع مدافع سپاهان مانع از این امر شد.

ارسال صالح حردانی از سمت راست به روی دروازه سپاهان، به نقطه‌ای رسید که بازیکنی از استقلال حضور نداشت. دانیال اسماعیلی فر تنها بازیکنی بود که در نقطه فرود توپ حضور داشت. او سعی داشت با یک استپ سینه، توپ را در اختیار مظاهری قرار دهد تا گلر این تیم بتواند با دست توپ را از آن خود کند.

اشتباه بزرگ اسماعیلی فر در محاسباتش باعث شد تا توپ در دهانه دروازه مقابل پای رودی ژستد قرار بگیرد. مهاجم اهل کشور بنین استقلال نیز بلافاصله با پای چپ ضربه محکمی را به توپ وارد کرد. زاویه دوربین‌های تلویزیونی و همچنین عکس‌هایی که توسط امیرحسین خیرخواه عکاس ورزش سه شکار شده، نشان می‌دهد مسیر توپ به گوشه دروازه بود و اگر این توپ رد می‌شد، به‌طورقطع دروازه مظاهری باز می‌شد.

اما حضور به‌موقع نژاد مهدی و تکل این بازیکن در مسیر توپ ژستد باعث شد تا این توپ برگشت داده شده و بزرگ‌ترین فرصت استقلال برای رسیدن به گل برتری این‌گونه از دست برود. اگر مدافع سپاهان در آن لحظه مسیر شوت مهاجم آبی‌پوشان را سد نمی‌کرد، به‌طورقطع دروازه مظاهری باز شده بود و این تکل، محرم نویدکیا را از یک شکست خانگی نجات داد.

1710970

 

1710969


عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها