کد خبر : 1822798 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 21:33 | 22.9K بازدید | 4 دیدگاه

پیش‌بینی مارچلو لیپی از قهرمان این فصل سری‌آ

مارچلو لیپی سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا، معتقد است میلان قهرمان این فصل از رقابت‌های سری‌آ خواهد شد.

پیش‌بینی مارچلو لیپی از قهرمان این فصل سری‌آ

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابت‌های سری‌آ میلان با دو امتیاز بیشتر نسبت به رقیب همشهری یعنی اینتر در صدر جدول قرار گرفته است. این در حالی است که نراتزوری می‌توانست با پیروزی در دیدار عقب افتاده خود برابر بولونیا صدر را تصاحب کند اما شاگردان سیمونه اینزاگی یک شکست غیرمنتظره را در این دیدار متحمل شدند و حالا همه چیز در دست روسونری است.

1708681

مارچلو لیپی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا پیش‌بینی جالبی از قهرمان این فصل داشته است. او در مصاحبه‌ای با گاتزتا دلو اسپورت گفت: "در دو ماه گذشته فکر می‌کردم که اینتر موفق خواهد شد. به نظر می‌رسید که آن‌ها مدعی‌تر و مصمم‌تر هستند که یک بازی عقب افتاده را هم پیش روی خود داشتند اما در دیدار برابر بولونیا همه چیز تغییر کرد و حالا میلان برتری دارد. من اکنون می‌گویم که میلان قهرمان این فصل سری آ خواهد شد."

لیپی درباره دلیل ناکامی تیم‌های ایتالیایی در لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت: "مسئله کیفیت است. ما بازیکنان بزرگی نداریم. لیورپول، منچسترسیتی، رئال‌مادرید و بایرن مونیخ تیم‌های بهتری هستند و تا پایان، راه را طی می‌کنند."

لیپی درباره بهترین مربیان ایتالیایی حال حاضر و به‌طور کلی برترین مربیان دنیا نیز گفت: "در میان ایتالیایی‌ها من می‌گویم روبرتو مانچینی، ماسیمیلیانو آلگری و آنتونیو کونته. همه کونته را می‌خواهند. در اروپا هم توماس توخل، پپ گواردیولا و یورگن کلوپ. وقتی من و آریگو ساکی با توخل آشنا شدیم او چیزهای زیادی از ما پرسید و دائما می‌خواست یاد بگیرد."

1705449
 

دیدگاه‌ها